2015. dec 07.

2015. 11. 17. Koncz Zsuzsa koncert – MÜPA

írta: Kicsi Hanga
2015. 11. 17. Koncz Zsuzsa koncert  – MÜPA

konczzs.jpg

17-én Koncz Zsuzsa koncerten jártam a MÜPÁ-ban. Ennek egy oka volt, hogy még nem láttam őt soha élőben és korához képest tök jól néz ki (Tv-n keresztül), erre saját szemmel is kíváncsi voltam. 

Sajnos így visszagondolva erre az estére, életem egyik nagy tévedése volt.
Valóban tényleg csinos, jó a hangja és a MÜPÁ-ban mindig nagy öröm lenni, van valami varázsa és hangulata.  
A számok 90 %-át ismertem, de egy idő után már nagyon nyálasnak éreztem az egészet. Úgy éreztem, hogy elég belőle egymás után 2-3 szám. 
Közben volt egy másik problémám, nem szeretek olyan koncertre járni, ahol aktuál politikai elemeket fűznek bele a koncertbe stb.. (1x már jártam így, akkor majdnem elsüllyedtem szégyenembe. Akkor nagyon meglepetésként ért a politikai megnyilvánulás). Most megfordult a fejembe, hogy lesz, de nem esett jól. Főleg az, mikor az első rész utolsó számaként megemlékezett a 11.13-ról…. vajon ők is megemlékeznek rólunk 06.04-én? Ekkor mindenki (rajtam kívül) felállt és állva tapsolt. Lehet én maradtam egyedül ülve. Volt már olyan, hogy csak én álltam. Én is sajnálom őket, de minket általában nem szokott senki (külföld) sajnálni.

A Művésznő az első felvonásban farmerban, blézerben jelent meg, a másodikban egy fekete sportosabb ruhácskában. 
Minden elismerésem neki, hogy könnyedén végignyomott egy koncertet, fáradságot nem éreztem rajta. A művészeket biztos a közönség is élteti. 
Itt is voltam… 

Szólj hozzá

koncert Koncz Zsuzsa MÜPA