2015. jan 02.

2014. 02 22. Operaház Fantomja (12) – Madách Színház

írta: Kicsi Hanga
2014. 02 22. Operaház Fantomja (12) – Madách Színház

madaach_.jpg

Szombaton megint sok ismerős arcot pillantottam meg :-)

Furcsa volt, hogy nem a megszokott első sorokból nézhettem az előadásokat, de nem volt rossz onnan sem, ahol ültünk. A maszkabálos jelenetnél ez még előny is volt – talán – . Bár azért az arcokat, mimikát nem lehetett látni, azt sajnáltam. 
Szombaton a Fantom mindent beleadott. Nagyon-nagyon tetszett. Talán jobban tetszett, mint november 8-án; pedig az is csúcs szuper volt. Lehet, ez most azért volt rám nagyobb hatással, mert már „rég volt a novemberi széria”? Nem tudom, de nagyon jól éreztem magam. Minden olyan szépen szólt és olyan jó volt. Victor nagyot alakított. Az előadáson Barát Attila tetszett még nagyon. Megint sikerült új dolgokat felfedeznem, olyat észrevenni, amire eddig nem figyeltem, stb. 


Szólj hozzá

régebbi Madách Színház Posta Victor Operaház Fantomja