2015. jan 02.

2014. 03. 21. Veled Uram (3) – Thália Színház

írta: Kicsi Hanga
2014. 03. 21. Veled Uram (3) – Thália Színház

thalia.jpg

Vasárnap a Thália színházba voltam, a Veled uram c. darabot néztük meg. A bemutatókor láttam, akkor azt mondtam, nem rossz, de valami hiányzott, valami másra számítottam. Az „1-nek jó volt” kategóriába soroltam. 

Talán fél évvel később bérlet keretében újra lehetőségem volt megnézni, szinte ugyanazzal a szereposztással. Már sokkal jobban tetszett, jobban összeért. 
Most vasárnap, szinte teljesen más szereposztással volt szerencsém az előadáshoz és valami fantasztikus volt. Azt hiszem, a zene tetszett most nagyon-nagyon. 
Mindenki nagyon jól játszott. Nem is emelnék ki senkit külön. 
Az est különlegessége számomra az volt, hogy páholyból szemléltem az eseményeket, nem is akármelyikből! Az 5-ösből :-) (A fantom nem jött, de még is ott volt, más alakban :-)))))). 
Ez előtt még nem voltam a Tháliába páholyba, jól lehetett látni. Főleg a táncos jeleneteknél volt ennek nagy előnye. Azért az hiányzott, hogy a mimikát és az egyéb velejáróit mégsem lehetett kihasználni, de így is nagyszerű élmény és este volt. 
A zenéje eddig is tetszett, de most nagyon odáig voltam tőle.

Szólj hozzá

régebbi Thália Színház Sasvári Sándor Veled uram