2015. jan 02.

2014. 03. 28. Radnóti – álmok két felvonásban (3) – Ram Colosseum

írta: Kicsi Hanga
2014. 03. 28. Radnóti – álmok két felvonásban (3) – Ram Colosseum

radnoti.jpg

Pénteken újra a RaM-ba jártunk, a Radnóti, álmok két felvonásban című előadáson. 

Az előtérben elhelyezett kiállítás most nagyon tetszett. Felismerhető festmények voltak, ráadásul olyan témában, ami közel is áll hozzám. A villamosos kép nyerte el a tetszésemet leginkább. 

Nagyon sok fiatal volt megint, aminek annyira nem örültem, mindig félek, hogy egy fiatalból mit vált ki egy-egy színházi előadás. 
Gyanús volt, mert már az elején „csipogtak”. Szerencsére az első sor közepén ültem, így ezt később nem hallottam, vagy csak elvarázsolódtam? 

Most, hogy harmadjára láttam már a darabot, tudtam kisebb részletekre figyelni, egy-egy jelenetre koncentrálni kicsit jobban, máshogy. Mivel már tudtam, mi következik, így előre felkészülhettem és figyelhettem meg dolgokat. 
Most rázott meg legjobban az előadás. Szívem szerint végigbőgtem volna az egészet. Még jó, hogy szünetbe nevetgéltünk, így kicsit fellazultam. 
Az előadás megint fantasztikus volt, nagyon tetszett megint minden. 

Azért egy 16 éven felülieknek karikát lehet, hogy kitennék. Vagy fiatalabbakat nem engednék be. 

Kíváncsi lennék, hogy hány db verset szaval, vagy idéz versből Balázs az előadás alatt. Eszméletlen ennyi verset megtanulni és hiba nélkül elmondani, és ilyen átéléssel előadni. 

Remélem a többieknek is tetszett. Ugye nem bántátok meg, hogy csatlakoztatok hozzánk, csajok? 

Áprilisba egyéb program miatt nem tudok majd elmenni, de májusba visszatérek, és igyekszem minél jobban beleélni magam és más-más jelenetekre máshogy figyelni. 

A ruhatárba most kellemes meglepetés ért, a kabátokat nagyon szépen, karban adták át. Erre eddig sose figyeltem. Lehet, azért bántak ilyen szépen a kabáttal, mert az utolsó k között jöttünk el? 

Vasárnap a Mammut RaM irodájában sikerült beszereznem egy Radnótis szórólapot, így sikerült megtudnom a hiányzó színészek nevét :-) Utánuk tudok olvasni.

Remélem, egyszer a RaM-ba is fellelhető lesz egy ilyen szórólap. 

Volt még egy pozitívum is a RaM-ba. Nem fáztam végre!!!!!! :-) 

Máskor se kell a légkondi :-)

Szólj hozzá

régebbi Radnóti RaM Colosseum Kroó Balázs