2015. jan 02.

2014. 06. 26. Ghost (2) – Operettszínház

írta: Kicsi Hanga
2014. 06. 26. Ghost (2) – Operettszínház

operett.jpg

Csütörtökön a Ghost című darabhoz volt szerencsém. Ez az előadás sem tartozik a kedvenc előadásaim közé (Meg sem közelíti a Mozartot, Rebeccát, Menyasszonytáncot), de úgy éreztem, hogy mégiscsak meg kell(ene) néznem búcsúzóul.

Szándékosan vettem hátulra jegyet, azt gondoltam, hogy innen a „vetítéseket” jól meg lehet majd figyelni. 

Összességében sokkal többet láttam, mint ahogy gondoltam, hogy fogok. Na, jó a táncosokat nem tudtam beazonosítani, de összességben tényleg láttam. A mimika viszont nagyon hiányzott. Hiába láttam egybe a történetet, de az első sor(ok) élménye nagyon hiányzott. A körülöttem lévő társaság egész jó volt, nem beszéltek, de sajnos tapsolni se nagyon tapsoltak.

A szereposztás is nagyrészt megegyezett a tavalyival. Szerintem már jobban összeért, vagy nem tudom. Mindenesetre kicsit jobban tetszett, mint 1 évvel ezelőtt. Nem rossz dolog többször megnézni ugyan azt az előadást, főleg, ha a bemutató környékén (is) megy az ember. 

Továbbra is kicsit giccsesnek találtam és inkább a látványra volt a hangsúly helyezve és nem a történetre, stb. 

Utolsó sor(ok) előnye: A fény hatások, a kép vetítések, a metro jelenet stb. nagyon jól látszottak, akár moziba is lehettem volna ezek alapján. És a mosdó nagyon közel volt :-) 

Azért maradnék az első sorok környékén inkább :-)

Attis egy szimpatikus ember. Szerintem ő lehet az, akit mindenki ismer, és nem lehet nem kedvelni. Szerintem ő megszokott a musical világában,hogy mindenkinek hiányozni fog, ha tényleg abba hagyja a színházas életének ezt a részét. Igaz nekem nem a „nagy kedvenc”, de nem hiszem, hogy ne térne majd vissza „ide”. Hiányozni fog ez neki és nekünk is. 

Betti aranyos volt, mint mindig. Kedves a hangja továbbra is. Olyan messziről ülve is feltűnt, nagyon csinos. 

MÁZS-nak nagyon jól áll ez a karakter. Neki az ilyen szerepek olyan jól állnak. 

SzPSz hozta a formáját, nem lehetet nem rá figyelni, mikor a színpadon volt. 

György-Rózsa Sándorról sem feledkeznék el, aranyos volt abban a néhány percben, amíg a színpadon volt. Sajnálom, hogy csak mostanában „fedeztem fel igazán” :-). Szívből kívánom, hogy minél hamarabb rátaláljon itt is egy igazi nagy szerep. 

A legjobban, a tavalyi évhez hasonlóan idén is Szulák Andi tette rám a legnagyobb hatást. Tavaly nagyon ámuldoztam rajta és nem hittem a szememnek, hogy milyen jól alakította a karaktert. Most annyira ezen nem lepődtem meg, de továbbra is tetszett a játéka, minden.

A végén állótaps kerekedett, ami az operettben elég gyakori. 

Leggyengébb láncszem nem volt. 

A legjobban továbbra is a metros jelenet tetszett. 

Hiányérzet: hazafelé tartva villant az agyamba, hogy nem láttam Csuha Lajost!! Olyan megszokott Minden egyes musicalben. Ez az egyetlen amiben nincs? Vagy van más is, és nem tűnt fel? 

Összességében nem volt rossz a darab, pozitív csalódásként éltem meg, így másodjára. Egyelőre úgy érzem, nem fog hiányozni. 

Egy nagyon kellemes estében volt részem.

Szólj hozzá

régebbi MÁZS Ghost Operettszínház Dolhai Attila György-Rózsa Sándor Vágó Bernadett Szabó P Szilveszter