2015. jan 02.

2014. 08. 02. Képzelt riport – Zichy Kastély (Óbuda) – (Pannon Várszínház (Veszprém) vendégelőadása)

írta: Kicsi Hanga
2014. 08. 02. Képzelt riport – Zichy Kastély (Óbuda) – (Pannon Várszínház (Veszprém) vendégelőadása)

kepzelt_rip.jpg

Augusztus 02-án az Óbudai Zichy kastély udvarába volt jegyünk. 

Idén A képzelt riport című előadást lehetett megtekinteni a kastély udvarában, melyet a Pannon Várszínház színészei adtak elő. 

Még jó régen megvettük a jegyeket, mivel a tavalyi Macskák előadás is tetszett (sokkal jobban tetszett, mint a színházban). Így nem volt kérdés, hogy idén is elmegyünk a kastély udvarába színházi előadástlátogatni. 

A nap jól alakult, napsütés, meleg. Persze esőkabát bekészítve. Már reggel útra keltem és végül a II. kerületből indultam. Gyalog terveztem helyszínre érkezni, szép kényelmesen (már amennyire ez tőlem kitelhet). De távoltól gyülekeztek a felhők. Kaptam az infót, hogy Óbudán ömlik. Nálam meg ragyogó napsütés volt. ¾ 19 körül már nálam is esett, így a gyaloglást le kellett mondanom (de csak azért, mert gumicsizmával nem készültem)… Végül bő fél óra múlva elcsendesült, és 20 óra körül elindultam. ½ 21-re meg is érkeztem. 

Érkezési sorrend volt az udvarban. Vélhetően az eső miatt mindenki későn indult, mivel még volt hely a 6. sor közepén. 

Széktörölgetés közben a színészek egyesével kijöttek és számolással leellenőrizték a mikroportjukat, majd a mikrofonokat. Nagyon érdekes volt, ilyet még nem láttam.

21 előtt 10 perccel lementek a színpadról. Én vártam az Óbudáról érkező színházi partneremet, aki végül szerencsére 21 előtt 3 perccel megérkezett. Egész jól viselték a mellettem ülők, hogy felállítottam őket, hogy kimenjek elé, hisz a jegye nálam volt. Majd visszamentünk és leültünk (Szerencsére, most sem szóltak .) 

21 után néhány perccel megkezdődött az előadás. Én egyedül csak P. Petőcz Andrást ismertem a Toldiból. A többi szereplő ismeretlen volt első látásra és név alapján is.
Nagyon kíváncsi voltam, milyen lesz. Nem is akartam összehasonlítani a Vígszínházas Popfesztivállal. 

Nagyon egyszerű díszlet volt. Semmi csillogás. Ez már nagyon szimpatikus volt.

Az előadás szinte a könyvben leírtak szerint történt. Vitt magával a darab, teljesen belemerültem, csak az előadásra figyeltem és ezt a nézőközönség is hagyta. Nagyon jó kis társaság volt. Nem morgott, nem beszélt senki. Mindenki az előadásra figyelt. 
Hamar vége lett az első felvonásnak. 

Nem sokan mentünk ki sétálni, hiszen sár és pocsolya mindenütt :-(. Csendesen, türelmesen várakoztunk a székeken. 

A második felvonás is fantasztikusra sikeredett.

Mivel nem „ismertem” a színészeket, így nem tudok összehasonlításokat végezni. 

Szimpatikusnak láttam őket és lelkesnek. A közönség is aranyos volt köszönöm nekik is. 
Sikerült teljesen az előadásra figyelnem, nem vonta el semmi a figyelmemet.

Egy 3. felvonást is elnéztem, hallgattam volna :-)

Szép estében részesültünk egy nagyon jó előadásnak köszönhetően. 
Végre ez most „az enyém volt”. Megnézném újra. TETSZETT!!!!. Már kellett a lelkemnek egy jó előadás. 

Végül az eső elkerült minket szerencsére :-)

Szólj hozzá

régebbi Óbuda Pannon Várszínház Képzelt riport...