2015. jan 02.

2014. 10. 09. Nagyidai cigányok – RaM Colosseum

írta: Kicsi Hanga
2014. 10. 09. Nagyidai cigányok – RaM Colosseum

ram.jpg

A következő színházi eseményre nem kellett sokáig várni, csak csütörtökig (10. 09.). A keddi gyors futásomat még a combon nem nagyon heverte ki, ezért most kényelmes cipő és így öltözék mellett kellett, hogy döntsek. Ma a rég nem látott RaM Colosseumhoz és a Nagyidai Cigányokhoz volt szerencsénk. Időben érkeztünk. Mivel kabátostól úgy sem engednek be, ezért lelkesen sorba álltam a ruhatárba. Azaz nem is kellett sorba állni, mert szinte nem volt senki Csak a kedves lányok nem akartak körbenézni és elfelejtettek tudomást venni rólam. Összenéztem a színházas „párommal” és egyre gondoltunk, meg arra, hogy akkor lehet ezzel kezdeni a beszámolót. Hiába van jó előadás a RaM-ba, ha nem nézőbarát a személyzet!!!! Pár perc várakozás után végül elvették a kabátomat.


Az 5. sor közepére szólt a jegyünk. Azt hallottam, hogy felújították a nézőteret, és megemelték a páratlan sorokat. Nem tudom, hogy ez valóban így volt-e, de látni tökéletesen láttunk.

A zene jó volt, a tánc csodás volt. Kerestem az ismerős arcokat. Meg is találtam őket (Toldiból a király, Bence, Toldi György, a két démon fiú (gondolom a lány is), Lúdas Matyiból Matyi. Hiányoltam a Fergetegesből az orosz katonát). Persze sok lány arca is ismerős volt.

A díszlet most is csodálatos volt. És persze a kosztümök is. Nagyon látványos volt. A második felvonás szintén látványos volt, pörgős, vidám. Életembe talán először eljutotta oda, hogy most nem a fiúkban „gyönyörködtem”, hanem a lányokban (is). Milyen izmosak.... és azok a kocka hasak... De irigykedtem:-) Jól néztek ki Ők is.

Az előadás vége is aranyos volt, ahogy a közönséget is bevonták a játékba.
Kifele menet sikeresen bevertem a szék karfájába a combomat. Ez kellett még nekem az izomlázra :-(

Egy újabb szuper és emlékezetes estében volt részünk. Legközelebb azt hiszem, 1 hónap múlva jövünk a Radnóti-álmok két felvonásban-ra. Remélem, minden rendben lesz!!!

Szólj hozzá

régebbi Experidance RaM Colosseum Nagyidai cigányok