2015. jan 02.

2014. 10. 22. Őrült nők ketrece (2) – Átrium

írta: Kicsi Hanga
2014. 10. 22. Őrült nők ketrece (2) – Átrium

orult_nok.jpg

22-én az Őrült Nők Ketrece című előadásra látogattunk el. Most kísérő voltam, nem sok kedvem volt menni. Nem a kedvenc előadásom és továbbra sem az én világom.. 

Néhány hírességet is felfedeztünk a közönség köreiben. A közönség jó volt, egy hullámhosszon volt mindenki.

Le a kalappal az összes táncos és színész előtt. Én mást se néztem egész este, szinte csak a cipőjüket. Fantasztikus, ahogy olyan csajosan közlekednek, szaladnak, táncolnak benne.
Lenyűgöző.

Józan Lászlót hiányoltuk, főleg azért, a kolléganőm várta a „másik arcát”, így a Maszathegy után. Ez most elmaradt. Adél.... Nem hagyott most sem mély nyomot bennem. Nem volt nagy hangja sem, leénekelte mindenki.

Mihályfi Balázs „kifakadása” felejthetetlen. Hullan Zsuzsa alakítása most jobban tetszett, mint a nyáron. Hevér Gábor aranyos, de nekem vasárnap volt nagyon tündéri!!!!!!!!!!!!

S. András. „jó csaj, igazán nőies”. Jól játszik és egyre jobb a hangja.
De ezzel továbbra sem változik a véleményem arról, hogy mit gondolok vele kapcsolatban.

Újra bebizonyosodott, hogy jobb többször megnézni 1-1 előadást, hiszen jobban lehetett figyelni a részletekre, a mondatokra, jelenetekre, jobban bele tudtam látni magába az előadásba.

Szólj hozzá

régebbi Stohl András Átrium Hevér Gábor Őrült nők ketrece