2015. jan 02.

2014. 11. 13. Mamma Mia – Madách Színház

írta: Kicsi Hanga
2014. 11. 13. Mamma Mia – Madách Színház

madach.jpg

13-án elérkezett a „várva várt” nap, azaz a Mamma Mia a Madáchban. Egyszer láttam csak a filmet, azaz akkor is gobelineztem alatta, alapzajnak jó volt, többnek nem. Így nem is fűztem sok reményt, nagy elvárásaim sem voltak, csak kíváncsi voltam, hogy milyen lesz.  Nem is akartam elsősoros jegyet szerezni, az emeletre vettem jegyet. Egész hamar kiderült a szereposztás (Niki-Balázs-Bogi). 

Jó volt a Madáchba érkezni. Mintha „hazamentem volna”. Ránéztem a szereposztásra és ott kellett szembesülnünk azzal, hogy nem Bazsi lesz, hanem András. (Mindketten elég sok helyen játszanak, biztos cserélniük kellett.) Az emberek szokások, vegyes öltözékben. Több ismerős arcot is felfedeztünk.

Teltház. Minden pótszéken is ültek. Két darab üres hely. Az első sor majdnem közepén…. Gondoltam, hogy szünetbe esetleg…. de olyan messziről….. És nem ült oda senki!!! A 2. felvonás alatt is üres maradt az a 2 szék :-(

Az ismerősem közül, akik már látták a darabot, kiemelték, a díszlet nagyszerűségét. Teljesen igazuk van, csodálatos a díszlet. Látványos és mégsem giccses, csirivilis. Nagyon tetszett, mikor a tenger hullámzott, stb…
Az előadás aranyos, kedves (főleg a tegnap előadás után volt nagy felüdülés).

Persze mellettünk megint cukorkát ettek, csörögtek-zörögtek, de ez most belefért, én meg csak röhögni tudtam, hogy teljesen mindegy hol ülünk, mindig bevonzzuk az ilyen embereket.


Niki furcsa volt kicsit szőkén, de hamar megszoktam. Ragyogott, mint minden előadáson. Teljesen mindegy, milyen ruhát visel, mindenben nagyon csinos. Ebben az egyszerű, farmeros öltözékben is. A hangja!!! J J Már miatta érdemes volt elmenni.

András….. Sokan mondták, hogy külön kell választanom, mint magánember, és mint színész. Azt hiszem, kezd igazuk lenni :-(. Be kell látni, hogy valamit tud…. Mivel messze ültünk a mimikáját nem tudtuk annyira megfigyelni, hiába volt nálunk kis színházi látcső… De énekelni tudott!

Bogi aranyos volt.
Szerednyei Béla hozta a szokásos laza karaktert. 
Molnár Lacit eddig csak Győrben láttam játszani, nekem akkor jobban tetszett, mint most.
Balogh Anna :-) Ladinek Judit kellemes meglepetés volt.

Sándor Dávidot kicsit hiányoltam, de ott volt helyette Barát Attila J Ő is eszméletlen. Mit össze táncolt.
ÉS az a sok ismerős arc a tánckarból is. Bár volt 1-2 új arc is.
Nem lesz a kedvenc előadásom, de szeretném valahonnan fentről megnézni a másik két szereosztással is, de nem az első sorból!!!
Mindenki nézze meg egyszer, könnyed kikapcsolódás, teljesen feldobta az esténket, sokáig el sem tudtam aludni, de én maradok a „régi Madáchos daraboknál”, az AK, Én JA és OF-nél. 

Persze, ha azt mondanák, hogy van valakinek jegye és nem ér rá, menjek helyette, lehet, nem utasítanám vissza….
De én már számolom a napokat – azaz még a hónapokat – az Anna Kareninához (de ott aztán majd Lilla legyen, mert nélküle nem az igazi).

Szólj hozzá

régebbi Stohl András Madách Színház Balogh Anna Szerednyey Béla Mamma Mia Sándor Dávid Gallusz Nikolett Barát Attila Wégner Judit