2015. jan 02.

2014. 11. 29. 1x3 néha négy (4) – RaM Colosseum (Madách Színház előadása)

írta: Kicsi Hanga
2014. 11. 29. 1x3 néha négy (4) – RaM Colosseum (Madách Színház előadása)

ram.jpg

29-én újra a RaM-ba jártunk az 1x3 néha 4 című előadáson. 3x már volt szerencsém az előadáshoz, a színház 3 különböző pontjáról. Kíváncsiak voltunk, hogy egy másik színházba hogy hat, hogy jön át. Uncsitesómék is velünk tartottak, kíváncsi voltam a reakciójukra. 

Nem a kedves Madáchos lányok fogadtak minket, hanem a RaM-os személyzet (mire számítottam?).

Kabátokat nagy nehezen, de elvették tőlünk. Meg se lepődök, hogy vagy 3 percet vártam, mire sorra kerüljek. Tényleg azért jó sok helyre menni, mert tudja, mire számíthatunk és nem lepődődünk meg. Azok, akik nem voltak még itt, azoknak kellemetlen percei is lehettek (olvasva a Madách vendégkönyvét – de arról nem a Madách tehet(et))).

Újabb kiállítás volt az előtérben. Valami kárpitos képek, amik engem nem a címükre emlékeztettek. Biztos bennem van a hiba. De ilyet is láttam. Szépen körbejártam az egészet. Sajnos egyet nem tudnék felidézni közülük. Sajnos megint elfelejtettem, hogy korában kellejen jönni, hogy a Rock múzeumba is be tudjak menni, talán egyszer majd arra is sort tudok keríteni, kíváncsi lennék rá!!!!

19 óra előtt nem sokkal elfoglaltuk a helyünket. Busszal érkező hangos hölgyek ültek mögöttünk, akik nagyon zavaróan, hangosan beszéltek. Színházról beszéltek, ami jó volt, de mégsem tudtak viselkedni.

Az előadás elkezdtével sem tudtak csendben maradni, így hátra kellett szólnom nekik. Csendbe lettek.

Aztán persze később féltem, hogy ők fognak rám szólni, hogy hangosan nevetek. De szerencsére mindenki hangosan nevetgélt.

Az előadás olyan volt, mint mindig, nevetéssel teli. Annyira közel voltak!! Közelebb, mint a Madáchba.
Néha jött a hideg valahonnan, de rutinosak vagyunk, fel voltunk erre is készülve.
Sanyinak volt egy zsepije, amivel néha megtörölgette az arcát. De lehet, már tavasszal is volt már neki?
Mindenki hozta a tőle megszokottat, rengeteg nevetéssel telt az este.
Aki még nem látta az nézze meg jövőre!!!!
Uncsitesóméknak tetszett és persze a vasárnap odalátogató kollégáimnak is.   


Ezzel az előadással a novemberi programjaim be is fejeződtek :-) 

Szólj hozzá

régebbi Madách Színház Nagy Sándor Szerednyey Béla Sándor Dávid 1x3 néha 4