2015. feb 08.

2015. 01. 27. Szépség és a Szörnyeteg (2) – Operettszínház

írta: Kicsi Hanga
2015. 01. 27. Szépség és a Szörnyeteg (2) – Operettszínház

operett.jpg

27-én bérletes előadáson voltam az Operettszínházba. (Tavaly egész év alatt nem voltam annyit az Operettbe, mint most januárban.) 

A Szépség és a Szörnyeteg c. musicalhez volt szerencsém. Első sor közepe. 
Ezt a darabot eddig csak 1x láttam, még évekkel ezelőtt. Ez volt anno az első Operettes darab, amit láttam. Nem ragadt annyira magával, mint ahogy most sem. 

Alapvetően mese imádó vagyok, ennek a rajzfilm változatát is láttam. Még moziban is!!
Igazából nem tudom, hogy mi a bajom, de valami nem az igazi. 
Pedig most aztán a szereposztással sem lehetett semmi bajom. 
A díszlet szép volt. De nekem megint a túl szép kategória. 
Gyönyörű volt minden. A teáskannás, csészés, tányéros kosztümök voltak a legkülönlegesebbek.
Veronika annyira!!!!! Igen, őt anno ebben a darabban kedveltem meg régen és azóta sem változott a véleményem.
Betti aranyos volt, mint mindig. 
Németh Attila sokkal jobb volt, mint mikor legutoljára a Mosoly országában láttam.
Pál Dani!!!!!Micsoda teherbírása van! Alap ember a gyerekszínészek körében! Minden elismerésem! Semmi félelem, izgulás.  És kevesebb, mint egy hét és Anna Karenina :-)

Szilveszterre nagyon kíváncsi voltam, hogy tud „jóságos” szerepbe bújni. 
Nagyon aranyos volt. Tud ő kedves és gyengéd is lenni 
J Milyen melege lehet abban a ruhában.
És ott volt Csuha Lajos :-)
 
Többször azt figyeltem, hogy ha füst jön, merre megy. Szépen leszállt a zenekari árokba, mintha vízesés volna. Hozzánk nem jutott el. Szegényeknek hogyhogy nem kell köhögniük ott lent!?
A tapsrend 
J Végre mosolygott Szilveszter!! És még Csonka Andrással is beszélgetett közben! 
Őt) még nem láttam tapsrendben ilyennek :-)
 Aranyos volt :-)

Továbbra sem lett a kedvenc előadásom, de ettől függetlenül aranyos volt, jól éreztem magam.

Szólj hozzá

régebbi Operettszínház Vágó Bernadett Szabó P Szilveszter Pál Dani