2015. már 28.

2015. 03. 08. Primadonnák (2) – Játékszín

írta: Kicsi Hanga
2015. 03. 08. Primadonnák (2) – Játékszín

primaadonnak_ossz.jpg

Vasárnap délelőtt ¾ 11-kor már a Játékszínbe voltam. Primadonnák. Hétfőn is mehettem volna, de továbbpasszoltam a jegyem. Most én voltam a „vendég”. Az erkély első sorába szólt a jegyünk. Még sose voltunk itt az erkélyen, kicsit nehéz volt megtalálni a székünket, de azért sikerült :-)

Nagyon jó az erkély!!!!! Olyan, mintha a Madáchban az 5. sorba ülnénk. 
Közel van, jól lehet látni mindent. 
Én fejben és lélekben is nagyrészt még a tegnapi OF-en jártam. Nagyon furcsa volt most egy vidám darabba csöppenni. 
Az első felvonás alatt nem nevetgéltem annyit, mint a többség, de azért nem volt rossz.

A második felvonás jóval pergősebb és nevetésben teli. 
Sanyi és Vajk nagyon aranyosak. Nagy Sanyinak ez való. A bohóckodás és a nevettetés. Nem tudom, hogy melyikük volt a jobb. De 1-2 jelenet közben többször elkapta a nevetés őket. 
Csonka András is elesett egyszer, mikor Leo tanítja, hogy, hogy kell beszélni, artikulálni, illetve fejet tartani. Ebből a tanításból elesés lett.

Bővebben nem írok a darabról, mert nem éltem most annyira ezzel az előadással, nem tudtam átszellemülni úgy, mint kellett volna. 
A vastaps nem maradt el. Kristóf nagyon aranyos volt. Elégedetten tekintett körbe és a nézőtérre.

Kifele menet lassan, nagyon lassan haladtunk. Gondoltam azért, mert az erkélyen vagyunk, és a földszintieket kell először kiengedni. 
Valahogy még egy ásványvizes üveg is leesett az emeletről, de nem talált el senkit. 
Mikor kiértünk láttuk, hogy a színészek (Csonka András – ő már elment Abigélezni – , Német Kristóf, Nagy Sanyi, Szent Vajk) tulipánokat osztogattak a hölgyeknek. Mi Sanyit választottuk. 

Aranyos és kedves gesztus volt, eszembe se jutott induláskor, hogy ilyen nagy élményben és kedvességben lesz részünk. Megérte elmenni erre a délelőtti előadásra! 
Vajon más színházak is kedvesedtek ilyesmivel?

Szólj hozzá

régebbi Nagy Sándor Németh Kristóf Játékszín Szente Vajk Primadonnák