2015. ápr 18.

„Én”, mint Hanga

írta: Kicsi Hanga
„Én”, mint Hanga

Nem Hangaként születtem, ezt csak „felvettem”. Hivatalosan még nem (egyszer talán arra is sort kerítek). A névnapom olyankor van, mikor nincs iskola, a munkahelyek is elég kihaltak azon a napon. Ezt a nevet régen kinéztem, nagyon megtetszett. Mivel évek alatt semmi nem változott a felköszöntésemet tekintve, 2014-ben nem hivatalosan „felvettem”, hátha engem is felköszöntenek a kollégák. 2014-ben ez megtörtént, idén ez is elmaradt.  

A blogon „művésznévnek” nem rossz.

A 2014-2015-ös színházi és koncert élmények a saját közösségi oldalamon megtalálhatóak, melyeknek a szövege 99%-ban megegyezik az itt olvasottakkal, képek nélkül. Ha valakinek ismerősek az írások, akkor az azért van. Nem loptam! A valódi keresztnevem is kiderül „onnan”.

Üdvözlettel:

Kicsi Hanga

Szólj hozzá

én rólam