2015. ápr 18.

Serbán Attila Önálló Est – Silent Night (2013. 12. 21.) – Madách Színház

írta: Kicsi Hanga
Serbán Attila Önálló Est – Silent Night (2013. 12. 21.) – Madách Színház

serbi_ossz.jpg

2013. telén is sikerült egy önálló estre eljutnunk. Mégpedig a kedvenc színházunk nagytermébe, ahol Serbán Attilának volt Önálló estje.
4. sorba ültünk, de sajnos én nem sokat láttam. Történt ugyanis, hogy egy nagy és széles hajkoronával rendelkező hölgy ült előttem. Így Serbiből, mikor középen állt szinte semmit se láttam.  Ez „sajnos” elég sűrűn előfordult az este alatt.
Fantasztikus érzés lehetett, hogy teltházas koncertet adott. Szulák Andrea volt az egyik vendége. Most is nagyon jó hanga volt. Serbi rövid történetekkel szakította meg az előadást. Feke Pál volt a másik vendége, aki elénekelte a Fény év távolság című számot.
Serbi énekelt a Jekyll és Hyde-ból, mégpedig azt a szép, hosszú számot. Majd elhangzott a Börtöndal is. Részletet hallhattunk a Mary Poppinsból ahol Pál Dani volt a segítségére.
Énekelt az új lemezéről is.
Ott volt a Jazz & More kórus is, a tagok gyönyör ruhákban voltak, bár nekem kicsit olyan hangulata volt, mintha amerikai filmet néznék, más öltözetükhöz szoktam hozzá.
Aranyos este volt, de valami hiányzott. Lehet, túl nagy volt a karácsonyi hangulat? Vagy az zavart, hogy sok számot énekelt angolul. Szépen szóltak, csak….

Nagyon kellemes este volt, nem bántam meg, hogy elmentünk. Előadás után mi még elmentünk névnapot „ünnepelni”. A színház előtt elhaladva láttuk, ahogy Serbi lelkesen dedikálja a cd-ket a színház aulájába.
Minden elismerésem, hiszen ebben az évben nyáron fellépett az Óbudai Danubia Zenekarral Óbudán, majd ugyanazt előadták a Zeneakadémia megnyitóján. Elkészült a cd-je, majd nagysikerű önálló esttel fejezte be az évet.

Szólj hozzá

önálló est Madách Színház Serbi