2015. máj 17.

József és a színes…. (2010. 06.) – Madách Színház

írta: Kicsi Hanga
József és a színes…. (2010. 06.) – Madách Színház

Fájó szívvel, de ezen az előadáson is túl kellett jutni… Kollégám, aki már látta ezt az felújított verziót, azzal indított útra, hogy felejtsem el, amit anno láttam, mert ennek semmi köze ahhoz. Esőben érkeztünk, esőben távoztunk. Ekkora csalódást!!!!
Tényleg semmi köze nincs az eredetihez. Fájt minden egyes pillanata. Annyira más volt minden. Hiába ültem közel, nem ért most semmit. Jobb híján a táncosokba „gyönyörködtem”. Hova kerültem?
Lelki és fizikai fájdalmaim voltak. Szívem szerint többször kiszaladtam volna, de vártam, hogy mégis mi lesz. Az  a 10 perces csiri-viri táncbetét a végén!? Erőt próbáló. Gratula!!!

Azóta eltelt több év, többször láttam már, megszoktam. Mindig fáj és hiányzik a régi. És sajnos már tényleg alig emlékszem a régiből valamire.

Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy kislány, aki a családjával 1991-ben megnézte a József és a színes, szélesvásznú álomkabátot. Majd ~20 év után elment a barátnőjével újra megnézni…amit  „Vászonkabát”-nak neveztem el. Nem bántásként, csak azért, hogy különbséget tegyek a régi és az új között. Ami számomra nem sok hasonlóságot mutat az „eredetihez”.

Szólj hozzá

Madách Színház különleges előadás József és a ...