2015. máj 17.

Szegény gazdagok (2011. 03. 19.) – József Attila Színház

írta: Kicsi Hanga
Szegény gazdagok (2011. 03. 19.) – József Attila Színház

szegenyg.jpg

A kollégámtól tudtam meg, hogy ebben az évadban játszák a Szegény Gazdagok című musicalt a József Attila Színházban. Kocsák Tibor-Miklós Tibor…. És nem a Madách Színházban??? Ott a helyünk!

Először ők látták, még januárban. Azt mondták nem volt rossz.
Én nagyon lelkesen indultam neki, hiszen Vikidál Gyula és Krassy Renáta is szerepelnek. Miattuk mentem. Ez volt talán az első általam látott előadás, amire „tudatosan” készültem. Elolvastam regényt 2 nap alatt, hogy képbe legyek.
Első sor. Kicsit meg volt emelve a nézőtér, de azért jól lehetet látni. Nem sok mindenre emlékszem már, csak arra, hogy nagyon tetszett. A díszletet gyönyörűnek találtam. Mintha a Madáchban lettem volna. Vikidál Gyula és Krassy Reni nagyon tetszettek, és Zöld Csaba (Az a Fatia Negra dal :-) )is teljesen lenyűgözött.  Nagyon jól játszott. Jobban tetsztet, mint előző alkalommal a Made is Hungáriaában. Itt jobban kijött a hangja. Mindennel meg voltam elégedve, semmi negatívum nincs előttem. Egy igényes, színvonalas, jó előadás szem és fültanúi lehettünk.

Egy olyan előadásnak, amit szívesen megnéznék újra valahol (persze továbbra is ismert SZÍNÉSZEKKEL). Kíváncsi lennék, hogy még most is így áradoznék-e róla, vagy már annyira nem, hisz azóta annyi, de annyi jó musical előadás részese lehettem. Bízom benne, hogy láthatom majd még valahol ezt az előadást a közeljövőben.  Bízva abban, hogy megint sok néző megkedvelheti, megszeresse. Én újra átélhessem azokat az élményeket, amiket akkor megtapasztaltam.

Szólj hozzá

József Attila Színház különleges előadás Szegény gazdagok