2015. júl 13.

2015. 06. 24. Mamma Mia (2) – Madách Színház

írta: Kicsi Hanga
2015. 06. 24. Mamma Mia (2)  – Madách Színház

madach.jpg

24-én Mamma Mián jártunk. Bérletünk utolsó alkalma. Első sor közepe. Egyszer volt szerencsém ehhez az előadáshoz még novemberben. Akkor nem tett rám AKKORA hatást, ezért nagyon vártam, hogy az első sor okozta élmény most mégis milyen pluszt fog kiváltani belőlünk.

Sok ismerős arcot nem véltem felfedezni, bár nem is kerestem.
Azért az első sor, az mégiscsak az első sor, sokat számított :-)
Érdekes volt, hogy a díszlet szépségét és különlegességét nem lehetett annyira érzékelni innen előröl, de ez érdekelt a legkevésbé.
Szereposztást indulás előtt megnéztük, azonban nagy meglepetésünkre Koós Réka (Donna) helyett Nikit láttuk meg. Ezt egy pillanatra sem bántuk, azonban megfagyott bennünk a vér, hogy mi lesz, ha Sam-nél is lesz változás…. Szerencsére ott Bazsi maradt. Talán 1-2 csere még volt. Barát Attila hiányzott, de Szentirmai Zsoltnak is örültem, már rég láttam. :-)

Az előadás aranyos volt, jó volt, látványos is, kellemes dalokkal.

Én úgy vettem észre, hogy az emeleten ülők jobban élvezték az előadást, mint az első sorban ülők. Valahogy hátulról jobban érkezett a taps, a lelkesedés. Nem tudom, de novemberben mintha felszabadultabb lett volna a társaság. Akkor fent ültem az emeleten, lehet azért éreztem.

Viszont az első sor…… ha kinyújtottam volna a kezem, akár még el is értem volna a színészeket.

Niki és Bazsi nagyon jók voltak, de ezen meg sem lepődtünk. Szépet énekeltek együtt is, külön-külön is.
Enikő (Sophie) aranyos volt, de nekem most sem volt az „igazi”, Bogi előzőleg jobban tetszett. És nem a hang miatt, mert szép hangja van Enikőnek. Valami hiányzott.
Viszont nagyot mosolyogtam magamban, mikor rosszat álmodott és álmában megjelentek a maszkos piros ruhás lények. Azok felemelték Enikőt és vitték kicsit. Hirtelen egy kicsit az Én, József Attilán érzetem magam; csak most „Mártának voltak rossz álmai”.

Sánta Laci (Sky) mókás és laza volt, mint amilyen általában lenni szokott.

Sáfár Móni (Rosie) kellemes hangját nem lehet nem szeretni és megunni. Jól játszott most is, mint mindig.
Ladinek Judit (Tanya) éles hangját nem szeretem, de ez a szerep sz övé. Csinos, nőies és ez ebben az előadásban teljesen kijön.

Szerednyei Béla (Bill) :-)

Nem véletlenül hagytam utolsónak Weil Robit (Hary). Akivel egyre jobban szimpatizálok. Olyan jól játszott. Egyszerű volt, de mégis kedves és aranyos és …. :-) öröm őt is látni. Rég volt már az a tavaly november, de engem jobban megfogott, mint Molnár Laci akkor.

A tánckar továbbra is oriási! Nem tudom, 1-1 előadás után mennyit fogyhatnak, de minden elismerésem ezt estéről-estére előadni. Nem lehet „km hiányuk” :-)

Egy újabb kellemes este részesei lehettünk. Továbbra sem lett a kedvencem. Az első sor okozta hangulat és látvány megint szuper volt. Lehet, megnézném megint, de szerintem pótszékről is tökéletes lesz majd. Hallani onnan is lehet J Jó volt megint a kedven színházamba járni. Remélem, nem kell hónapokat várni, hogy újra a Madáchba mehessek.

Jó nyarat kedves Madách Színház, színészeinek, táncosainak :-)

Szólj hozzá

régebbi Madách Színház Szerednyey Béla Ladinek Judit Mamma Mia Gallusz Nikolett Sáfár Mónika Nagy Balázs Weil Róbert