2015. júl 19.

2015. 07. 17. Ghymes koncert – Óbuda, Fő tér (Óbudai Nyár)

írta: Kicsi Hanga
2015. 07. 17. Ghymes koncert  – Óbuda, Fő tér (Óbudai Nyár)

ghymes.jpg

17-én este a Fő térre (Óbudai nyár) mentem a Ghymes koncertre. Végül nem tartott velem senki. Későn indultam, mert neteztem kicsit, így a gyaloglás elmaradt (nem is olyan lassú az a BKV :-) ) ¼ 20 körül értem oda. Ülő hely sehol. Nehogy már álljak. Leültem a 0. sorba a földre, oldalra, ahol inkább csak a kisgyerekek ücsörögtek. Na jó, 1-2 gyerektelen felnőtt is. Majd egyre többen leültek.
Öcsém kedveltette meg velem a Ghymest még jó rég. Pár éve szintén jártam már itt Ghymes koncerten. De akkor emberibb idő volt.

A koncert jó hangulatban telt, a közönség is lelkes volt, már amennyire ezt a meleg engedte.

Kemény mag most is volt, jó néhányan minden számot énekeltek az együttessel.  Nekem is 1-2 szám ismerős volt, többször felfedeztem „Toldis zenei hangzásokat” is, de igazából én lélekben az Arénában maradtam.

1-2 nézőn megláttam a Petőfis pólót, valakinek a jegy látszódott át a zacskójukból.
Másfél órás koncertet hallhattunk, mely kellemes volt.

A mai napi sok BKV-zás után igazán rám fért már egy kis séta, így a helyszínről gyalogosan tértem haza, szép kényelmes léptekkel. 

Szólj hozzá

koncert Óbuda Ghymes