2016. jan 06.

2015. 12. 15. Hobo koncert (Tábortűz mellett) – Nemzeti Színház

írta: Kicsi Hanga
2015. 12. 15. Hobo koncert (Tábortűz mellett) – Nemzeti Színház

hobo12.jpg

12. 15-én újra Hobo koncerten jártam :-)

Jaj, már megint Hobo! A jaj, nem Hobo-nak szól, hanem nekem, mert el ne felejtsem! Megint nagyon koncentráltam. Időben elindultam, még a Madáchban is betértem jegyeket átvenni. Nem gondoltam volna, hogy sietnem kell, mert az volt bennem, hogy ½ 20-kor kezdődik. A villamoson iszonyú tömeg volt, megfordult a fejemben, hogy leszállok és gyalog folytatom az utam, de valamiért előhúztam a zsebemből a jegyet és láttam, hogy 19 órakor kezdődik. Meg se mertem nézni, hogy mennyi az idő… „Szerencsére” csak 40 volt. Gyors telefon, hogy érkezek, csak…. A 2-es villamosról leszállva futásnak indultam. Még volt idő ruhatárra, sőt a januári koncertre is jegyet venni.

Kicsit késve engedtek csak be minket. Sikerült újra az első sorba ülni. Szinte teltház volt. Szép lassan kezdetét vette a koncert. Ma a Tábortűz mellett c. lemez dalait és a hozzá köthető számokat hallhattuk. Most a zenekar összes tagja Póka Egon,ifj. Tornóczky Ferenc, Szakadáti Mátyás, Fekete-Kovács Kornél is részt vett a koncerten. Egy remek est részesei lehettünk. Pillanatok alatt eltelt a 1,5 óra. Jobbnál jobb számokat hallhattunk. Nem mondom, hogy minden számot ismertem, de ez így jó, mert így tényleg „az egész életét” megismerhetjük. A koncert után most nem volt beszélgetés, de többen megvárták. Sokan maradtak még, mikor mi összeszedelődzködtünk és eljöttünk. Egész időben hazaértem ma is.

Majd másnap délelőtt szembesültem azzal, hogy a következő Hobo koncert idejére már van a Raktárszínházba jegyem. Elvileg van rá jelentkező, így nincs akkora pánik!!

Nem hiszem el, hogy ne tudjak galiba nélkül elmenni egy Hobo koncertre!!!!

:-(

Szólj hozzá

koncert Hobo Nemzeti Színház