2015. jan 02.

2014. 02. 13.  Anna Karenina (9) – Madách Színház

írta: Kicsi Hanga
2014. 02. 13.  Anna Karenina (9) – Madách Színház

annak.jpg

02. 13-án, csütörtökön már jobban bele tudtam élni magam az előadásba és jobban az előadásban tudtam lenni. 

Hasonlítgattam a szerdai előadáshoz, több jelenetben máshogy alakították a karaktert. 
Jó volt hallani a zenét, mely mindig lenyűgöz. Nagyon tetszik. Jó volna egy új CD. A régit is szeretem, sokszor hallgatom, de nagyon örülnék egy újnak, ami ezt (főleg a januári szereposztást) a csapatot is megörökíti. 
A csütörtöki előadás kicsivel jobban tetszett, mint a szerdai. Mindkettő jó volt, és megunhatatlan továbbra is. Bár azért Januárban jobban tetszett, lehet, azért, mert nagyon ki voltam éhezve rá, vagy…. ) Várom a következő Anna Karenina előadásokat, remélem, nem kell megint egy évet várni rá. 
Szerdán is és csütörtökön is teltház volt, mely bizonyítja, hogy szertejük ezt a darabot is. Igény van rá, remélem ősszel újra lesz legalább 2x2 előadás.

Szólj hozzá

Madách Színház Anna Karenina Barát Attila színház 2014 Pál Dani