2015. jan 02.

2014. 02 23. Operaház Fantomja (13) – Madách Színház

írta: Kicsi Hanga
2014. 02 23. Operaház Fantomja (13) – Madách Színház

madaach_.jpg

Vasárnap este újra részese lehettem az előadásnak. Klassz volt újra ismerősökkel találkozni. 
Így nem csak a szolnokiaknak jutott Bot Gáborból, nekünk is. Jaj, de jó volt. Ő az egyetlen és igazi „Raoulom” :-) De azt hiszem, ha választanom kell, Fantomot választok, mert….. De azért gondolkodóba estem :-) Ott a tetőn olyat énekeltek Andival, hogy levegőt is elfelejtettem venni, és azon vettem észre magam, hogy kicsordult egy könnycseppem. A két igazgatón nagyon jókat derültem, aranyosak voltak. Sasi is jó volt, minden szuper volt. Micsoda taps volt megint. …

Nincs két egyforma előadás. Még, még, még…. !!! Olyan hamar vége lett megint a darabnak sajnos….. 

Az a csodálatos díszlet, az előadás misztikuma, és úgy ahogy van, az egész.. Szeretem. Megunhatatlan. 

Nagyon várom már a májusi előadásokat. 

Szólj hozzá

régebbi Madách Színház Bot Gábor Sasvári Sándor Operaház Fantomja