2015. jan 02.

2014. 03. 27. Sakk (1+1) – Bálna

írta: Kicsi Hanga
2014. 03. 27. Sakk (1+1) – Bálna

sakk_ossz.jpg

03. 27-én a Bálnában voltunk, Sakkot nézni. Mint utóbb kiderült, inkább hallgatni. :-(


A Bálnában még nem jártam. Amit csütörtökön láttam belőle, az tetszett. A legfelső szinten volt a terem. Mire odaértünk, már hosszú-hosszú sor állt előttünk. A várakozási idő alatt megnyugodtam, hogy többen vannak mögöttünk, mint előttünk. Kerestük a ruhatárat, de nem találtunk. Sajnáltam, mert jól jött volna. Főleg, hogy az előtérbe nagyon meleg volt és még a kabátot is cipelni kellett… 
Kb. 18:40 körül elkezdtek beengedni minket. Bármennyire is szettünk volna jó helyre ülni, nagy csalódás fogadott bent, a teremben. A székek egymás mögött sorakoztak, de nem volt megemelve egyik sor sem. És ráadásul igazi színpad sem volt. A kórust, a zenészeket végig nagyon jól lehetett látni, de sajnos a színészekből nem sokat. Őket akkor lehetett látni, mikor lejöttek a „színpadról”, vagy még mielőtt „felmentek” volna és várakoztak. Jenei Gábor, és Géza is hiába voltak magasabbak a többieknél, a fejüknél többet kényelmesen nem láttam. A többieket jóformán csak hallottam. Megpróbáltam nagyon egyenesen, kihúzott háttal, magasra emelt fejjel ülni, ami sajnos nem sokszor és nem is sokáig jött össze. Hallani jól lehetett. Mindenki nagyon tetszett. Szemenyei János alakítása tetszett a legjobban, hangilag is Ő volt nekem az est „fénypontja”. A többiek is nagyon jók voltak, örültem mindenkinek. Gábort is végre sikerült látnom a Vámpírok bálján kívül más darabban is. Mindenki nagyon jó játszott, színvonalas, igényes darab előadást láthattam, de sose gondoltam volna, hogy visszasírom és visszavágyok a Magyar Színházba. 
Sajnos ez a helyszín nem alkalmas egy színházi előadás megszervezésére, főleg úgy, hogy egységesen, minden jegy ugyan annyiba került. Kevésbé lettem volna csalódottak, ha pl., az első 2 sor egy árban van, a középső sorok olcsóbb ár kategóriájúak, míg az utolsó soroknak még olcsóbb áron juthattak volna be. Így kicsit csalódott voltam e miatt és nem a darab és a színészek miatt. 

Szeretném még újra megnézni ezt az előadást, remélhetőleg igazi színházba. Esetleg tavasszal Győrben? :-)

Szólj hozzá

régebbi Szemenyei János Egyházi Géza Sári Évi Sakk Sándor Dávid Kecskés Tímea Jenei Gábor