2015. jan 02.

2014. 03. 31. Jövőre veled ugyanitt (2) – Operettszínház / Raktárszínház

írta: Kicsi Hanga
2014. 03. 31. Jövőre veled ugyanitt (2) – Operettszínház / Raktárszínház

jovore_veled_ossz.jpg

Hétfőn (03.31.) „rendkívüli” színház látogatásban volt részem. A jövőre Veled Ugyanitt című darabra mentem. Tavaly már láttam, jó volt újra elmenni erre az előadásra. Nem szalaszthattam el ezt a lehetőséget, csak nem úgy készültem ;-) 

Az előadás nagyon tetszett, csak nagyon melegem volt végig, és ez kicsit zavart. 

Nagyon sokat nevettem, néha Kata és Szilveszter is többször elnevette volna magát, csak visszafogták magukat. Nehéz lehet megállni és „komolyra venni” az előadást. 
Elkezdtem számolni, hogy hány jelenet van, de végül annyira a darabnak éltem, hogy ez elmaradt. De azért megpróbálom újra számolni, ha lesz egy kis időm. Jól láttam, igaz, előző alkalommal is a 2. sorban voltam, de akkor a szélén ültem és valahogy jobban láttam. Volt olyan rész, amire már nem emlékeztem. Ezért is jó volt újra látni; hallani. 
Néztem, hogy Katának melyik hajszín és hajhosszúság áll a legjobban, stb. 
Nyerő páros Ők így együtt :-) Lehet, ha úgy adódik, újra megnézem majd.

Szólj hozzá

régebbi Janza Kata Operettszínház Raktárszínház Jövőre veled ugyanitt Szabó P Szilveszter