2015. jan 02.

2014. 04. 07. Spamalot (4) – Madách Színház

írta: Kicsi Hanga
2014. 04. 07. Spamalot (4) – Madách Színház

madach.jpg

Hétfőn Spamloton jártam. A 4. alkalommal volt szerencsém ehhez az előadáshoz. Az igazat megvallva, ez nem a kedvenc darabom, nem tudom miért. Ehhez képest novemberben, mikor dupláztam belőle, nagyon tetszett. Akkor rengeteget nevettem, minkét napon. Ez hétfőn elmaradt. Ennek több oka is lehetett. Úgy indultunk neki az előadásnak, hogy álom szereposztás lesz. Szinte az összes olyan színész játszik majd benne, akiket a Spamalotban szeretünk. Aztán szombaton kiderült, hogy az egyik szereplőt lecserélték. Robit is szettjük, de Vajkra voltunk ráhangolódva. Aztán előadáson derült ki, hogy Serbi sincs. Így nem is lehetett már annyira jó, mint azt előtte reméltem. Más az, amikor tudjuk, hogy kik lesznek, mert arra készülünk, de így, hogy ezzel ott szembesültünk, nekem csalódás volt. Viszont el kell ismernem, hogy Hujber Feri magához képest jó volt, de így sem tudta megközelíteni Serbit. Lilla sokkal-sokkal jobban tetszett, mint novemberben. Most „ott volt”. Nagyon jó volt. De a legjobban most Nagy Balázs tetszett. Nagyon látszott, hogy a darabbal együtt élt. 

Meglehet, hogy azért nem tetszett annyira az egész este, mert fejben még maradtam a vasárnapi hosszú programomon és tudat alatt még a szavazatokat számlálgattam. Nekem nem ez volt a legjobb Spamalot előadás, amit láttam. Remélem, csak én láttam így. Ettől függetlenül várom már a következőt. 
Most egy Barát Attila - Arthur királyos verziót szeretnék; azt mondják vele is szuper. Nekem ez még kimaradt :-) és persze Victor se lenne rossz megint, mert...... szép hosszú a "haja" :-))))

Szólj hozzá

régebbi Madách Színház Polyák Lilla Spamalot Posta Victor Nagy Balázs Serbi