2015. jan 02.

2014. 04. 24. Jótékonysági koncert – József Attila Művelődési Ház (Angyalföld)

írta: Kicsi Hanga
2014. 04. 24. Jótékonysági koncert – József Attila Művelődési Ház (Angyalföld)

04. 24-én a 13. kerületi József Attila Művelődési házba látogattunk el egy Jótékonysági Musical és Operett gálára. A résztvevők névsora jó volt. Tavaly is voltunk egy hasonló rendezvényen a Marczibányi téren, az is nagyon jól sikerült, ezért gondoltuk, hogy jó volna megint menni. 

A fellépők nagyrészt meg is egyezett a tavalyi fellépőkkel 
Még nem voltam itt. Az épület előtt lévő park nagyon szép, frissen ültetett virágok pompáztak. Egy József Attila szobor is volt a parkban. Az épület kívülről nagyon tetszett. Szép, igényes, modern hatása volt, ami belülről is ezt sugározta. Tetszett. Csak egy kicsit messze van…
A csütörtöki fellépők: Bot G., Csengeri A., Janza K., Németh A., Peller K., Serbán A., Szabó P. Sz., és „Manó”. Abodi Nagy Blanka és Egyházi Géza is felléptek volna, de ők mégsem vettek részt az eseményen. 
Szinte teltház volt. Pont előttem nem ült senki, így én a 6. sorból is remekül láttam. Bár a 2. felvonásban már ültek előttem, de így is elég jól láttam. Szerencsém volt, másokkal ellentétben :-). 
Felcsendültek a kedvenc dalok és a rég nem hallott dallamok is. 

Manó: Erdélyből jött. Először nem volt ismerős, de aztán rájöttünk, hogy néhány éve valamilyen tehetség kutató versenyen indult (nem követem ezeket a műsorokat, csak ha véletlenül arra jár a távirányító). Aranyos volt, szimpatikus és kedves benyomást tett rám. Jó a hangja, de azért még a többiektől tanulhat még jó néhány dolgot. További sok sikert kívánok neki. Biztos hallunk majd még róla :-) 

Peller Károlyhoz eddig talán csak 1x volt szerencsém, a Marica grófnőbe tavaly januárban. Lehet, láttam másban is, csak most hirtelen nem ugrik be (Ördögölőbe 2x tuti nem ő volt, a 3. ra nem emlékszem.). Érdekes volt a sok musical szám között egy teljesen más stílusú zenét hallani. Nehéz lehet ezekben a darabokban (is) játszani. Az operett nem áll olyan közel hozzám, ezért nem tudta annyira beleélni magam; de kell ez is. Ezt a műfajt is ismernünk kell. Jó is néha váltani, mást hallgatni… (bár az opera nekem jobban bejön hangilag – de ott meg nincs játszás és mimika és ez nagyon zavar, így mégis csak az operett a jobb). Katával is énekelt egy közös számot, melynek a végén Károly jól meg is pörgette a háta fölött Katát. 

Német Attilát nem láttam még ilyen rendezvényen, eddig csak a színházban volt hozzá szerencsém. Nem okozott csalódást nekem, mint ahogy a színházban sem. Énekelt Szilveszterrel is együtt az este.

Sz.P.Sz.-nek nagyon örültem, hiszen szinte egy éve nem láttam semmiben énekelni. Talán utoljára a Ghost-ban tavaly júniusban. De az sem egy nagy szerep. A Jövőre veled itt-ben is szeretem, de ott nem énekel annyit… Jó volt újra hallani a hangját. Csak miért van ő is mindig feketében? :-) :-( Annyira jó Katával együtt a színpadon. Rajtuk tényleg látni, hogy ismerik egymás minden mozdulatát. Tetszett, mikor Serbivel 3-an énekeltek és bohóckodtak. 

Serbi csinos volt, mint mindig, Tőle hiányzott a Jekyll and Hyde-ból az a nagyon hosszú dalocska. Az tőle a kedvenc, de volt Maria és börtöndal is. A börtöndallal sikerült is visszamennem az időbe. 

Kata is aranyos volt, rengeteg ruhával érkezett, mint mindig. Jó volt a fiúkkal.

Csengeri Attila énekelt a fantomból (nekem azokkal a dalokkal, amiket színházba is hallok az a bajom, hogy hiányzik az a hangulat, az a lelkiállapot, ami a színházba szokott lenni, így azalatt a néhány perc alatt nem tudok átszellemülni). Volt Fény év távolság is (örök kedvencem). Csenguszt azért (is) kedvelem nagyon, mert Ő mindig, minden fellépésén megemlékezik Kaszás Attiláról. És ez annyira jó és tiszteletre és szeretetre méltó. Bár nekem a Fény év távolság Kaszás Attiláé és bárki is énekli, mindig könnybe lábad a szemem (most is így jártam) és Őt képzelem magam elé és a Padlás című előadást……De tudom, ha Csengusz valahol ott van, akkor Kaszás Attilától is felcsendül vmi :-) Így aki Őt nem ismerhette Csengusz által biztos hall róla. Köszi Csengusz!! :-)

Volt nekünk este még egy Bot Gabink is. Akit Pesten ritkán láthatunk. De irigylem a Szolnokiakat és a Zalaegerszegieket :-). Azért mi, Pestiek se panaszkodhatunk, de Gáborból (is) jobb lenne többször :-) 
Jaj………..mit is írhatnék róla???? ))))))) Az a hang….. - De miért van mindig feketébe? Szeretném egyszer egy kék farmerban is látni :-)))). És az a Gethsemane………Még most is hallom a fülembe…. De jó volt. Ahogy ő kijön a színpadra, bármit is énekelhet az csak jó lehet… belőle sose elég :-) …. Inkább nem is írok semmit, aki ott volt, tudja miről beszélek. Aki nem volt ott és ismeri Gábor tehetségét, az is tudja, mit hallhattunk. 
Micsoda tapsokat kapott. Úgy örülök, hogy egyre többen ismerik és „szeretik”. 

Gézát vártuk, de ezúttal Ő nem jött. Majd legközelebb… pedig őt is jó régen láttam/hallottam…
Az előadókról készített, licitálásra felajánlott rajzok is gazdára találtak az est folyamán. 

Szólj hozzá

koncert Janza Kata Bot Gábor Csengeri Attila Szabó P Szilveszter Serbi