2015. jan 02.

2014. 05. 26. Úrhatnám polgár – József Attila Színház

írta: Kicsi Hanga
2014. 05. 26. Úrhatnám polgár – József Attila Színház

ja_szinhaz.jpg

Hétfőn (26-án) a József Attila színházba látogattam el, az Úrhatnám polgár című előadásra. 

Sajnos most csalódnom kellett. Ez nem az én világom, nem az én műfajom volt. 
Sokat gondolkodtam, hogy a februárban látott Madáchos darab vagy ez a darab az, ami a legkevésbé tetszett idén.

Tulajdon képen nem is tudom, hogy mi volt a bajom. 

A történet maga nem volt rossz. Azt hiszem megint az volt a bajom, ami a Vígszínházba szokott lenni. A múlt béli történet jelenkorral vegyítve. 

A színészek jók voltak, a kosztümök is rendben voltak. 

Jó volt Fehér Annát újra látnom a színpadon. Zöld Csaba és Rékasi Károly játéka is tetszett. Béres Ilonához és Blaskó Péterhez nem volt szerencsém még színpadon, ezért ennek is örültem.

Csak az a TV-t, TV bejátszásokat és a végén a táncos részt nem tudtam hová tenni. 

Biztos én vagyok maradi. 

Így a szombati fantasztikus és emelkedett hangulatú előadáshoz képest ez egy gyengébb előadásra sikeredett. 

Viszont néztem a bérlet lehetőségeket, az jónak tűnt. Több darab szimpatikus. Ha bérletet nem is veszek, de biztos szívesen jövök majd máskor is.

Szólj hozzá

régebbi Rékasi Károly Zöld Csaba József Attila Színház Úrhatnám polgár