2015. jan 02.

2014. 06. 04. Feketeszárú cseresznye – József Attila Színház

írta: Kicsi Hanga
2014. 06. 04. Feketeszárú cseresznye – József Attila Színház

feketeszaru.jpg

Június 04-én a József Attila Színházba jártam, ahol a Fekete szárú cseresznye c. darabhoz volt szerencsém. 


Kicsit féltem a múltkori csalódásom miatt, de hamar elhessegettem a negatív gondolataimat. 

Egy nagyon igényes, gyönyörű, elgondolkodtató és megható előadáshoz volt szerencsém. 
A díszlet egyszerű volt, de mégis látványos. Most nem hiányzott a tánckar, a pompa, a …. 

Ez így volt szép és jó. 

Nagyon tetszettek a dalocskák. Lehetett az magyar vagy szerb. 

Pikali Gerda játéka most tesztet a legjobban. Rékasi megint fantasztikus volt. Egyre jobban csípem. Bár, mikor mérges volt s olyan csúnyán , olyan BK-san nézett, az nem tetszett… 

Különleges, hogy kb. itt mindig kb. ugyan az a 10-15 szereplő játszik nap, mint nap. Lehet az próza, zenés, vígjáték. 

A közönség is jó volt, bár a káromkodásnál, ha volt, akkor megint jó páran kuncogni kezdtek. 

Megható volt és megrázó az előadás, melyet a közönség vastapssal jutalmazott. Rékasi Károly meg is köszönte. Ilyet már rég láttam. 

Előadás alatt repült az idő, észre se vettem, hogy majdnem 22 órakor lett vége. 
Egy újabb szép estében volt részem. 
Ezt megnézném még egyszer, ha lesz még a következő szezonban is.

 

Szólj hozzá

régebbi Rékasi Károly Nemcsák Károly József Attila Színház Feketeszárú cseresznye Pikali Gerda