2015. jan 02.

2014. 06. 10. Szép nyári nap – Operettszínház

írta: Kicsi Hanga
2014. 06. 10. Szép nyári nap – Operettszínház

operett.jpg

10-én újra az Operettszínházba jártunk. A Szép nyári nap c. előadáshoz volt szerencsénk. Ezt még láttam soha, de azt mondták, jó. 

Kedves, aranyos darab volt, mikor oroszul beszéltek, akkor abból nem értettem egy kukkot se. 
A számok 90%-át ismertem, tetszettek. Itt nem volt olyan fura érzetem, mint tavaly a Kör-nél, hogy az Edda számokat nem Pataky énekli. Most nem zavarta a fülemet, hogy nem Csepregi Évákétól hallom a dalokat, hanem a színészektől. 
A Vágó lányok aranyosak voltak és csinosak. 
Szabó Dávid és Kero is hozták a szokásosat, tetszettek. Hihetetlen, hogy ők is szinte minden nap más-más szerepekben a színpadon vannak. 
Szulák Andi olyat énekelt, hogy levegőt is elfelejtettem venni. Eszembe jutott, nem tudom hogyan, biztos a történet miatt, hogy ezer évvel ezelőtt, kb. 1992-1993 körül még tőle kapta az elő autogramot. 

Oszvald Marika tündéri volt. Ebben a szerepben is tetszett. 
KisKeró és Bori Réka „párosa” remek volt. Izgultam néhányszor, hogy el ne ejtsék egymást. :-) 

Csepregi Évát jó volt látni, talán még sose láttam élőbe. 

Mikor Marika, Éva, és Andi közösen énekeltek, nagyon szép volt és érdekes is egyben. Nekem Andi és Marika hangja, éneklési stílusa jobban tetszett, pedig nem is az ő számuk. 

Az est gyenge pontja, ha kell keresni, akkor az Szerényi László volt, és a hangja miatt. Messze nem volt olyan jó, mint a többieké. 

Hamar eltelt az előadás. Befogadhatóbb téma volt, mint az előző héten látott. Ez abból is meglátszott, hogy senki nem ment el a szünetbe. 
A megérdemelt vastaps sem maradt el az előadás végén. Néhányan fel is álltak, de én ezt most kihagytam.

Szólj hozzá

régebbi Operettszínház Szép nyári nap