2015. jan 02.

2014. 09. 08. Május! / Igazgató úr! – Thália Színház (Vidéki Színházak fesztiválja – Dunaújváros)

írta: Kicsi Hanga
2014. 09. 08. Május! / Igazgató úr! – Thália Színház (Vidéki Színházak fesztiválja – Dunaújváros)

thalia.jpg

Szeptember elején (06-13 között) a Vidéki Színházak Fesztiválját tartották a Thália Színházban. 2 előadásra vettünk jegyet még tavasszal.


08-án, hétfőn a Dunaújvárosi Színház Szép Ernő Május! és az Igazgató Úr! című művekhez volt szerencsénk az Új Stúdióban.

Ebben a teremben még nem jártam. Egy kicsi teremről van szó, mely kb. 10 sorból áll. Szépen emelkedik a nézőtér, szerintem jól lehetett látni hátulról is. Mi a 4. sor közepén ültünk.

2 db. 1 felvonásos előadást láthattunk, néhány szereplővel. A színészek – Lapis Erikát – leszámítva teljesen ismeretlenek voltak számomra. Egytől egyik nagyon jól játszottak.

Mindkét előadás jó volt, de elég „húzós volt”, lelkileg is megterhelőek. Fantasztikusan alakított minden szereplő. Az a sok szenvedés, aggódás, félelem az arcukon. Félelmetes volt. Ez az első sorból nagyon durva lett volna.

A 2. előadást (Igazgató úr!) emelném mégis inkább ki, mely biztos később is eszembe fog jutni. Lapis Erika és Tóth József alakítása mindent vitt. Erikát láttam a Poligamyba és a Szerelmek az égből című előadásban, de ez teljesen más volt. Ott egyik előadásban sem tett rám „nagy hatást”, de most igen! Minden elismerésem! :-)
Nem vártam nagyon sokat az estétől, mivel az elmúlt időben a nem musicalek nem jutottak el nagyon a szívemig. De ez most telitalálat volt. Imádtam az előadás minden percét. Ütős volt, de megérte. Hasonló állapotban jöttem el, mint egy AK, Én, JA, Radnóti után „szoktam”.

Minden elismerésem és gratulációm a társulatnak.
Remélem, járnak majd még Pesten!!

Szólj hozzá

régebbi vendégelőadás Thália Színház Vidéki Színházak Fesztíválja Május!/Igazgató úr