2015. jan 02.

2014. 10. 03. Legendák nyomában – József Attila Színház

írta: Kicsi Hanga
2014. 10. 03. Legendák nyomában – József Attila Színház

ja_szinhaz.jpg

03-án a József Attila Színházba látogattam el a Legendák nyomában című sorozatra. 

17 órakor kezdődött. Mondanom se kell, hogy megint rekordot rohantam. De odaértem.
Le kellett menni az alaksorba, a stúdióba. 3-4 sor volt. Érkezési sorrendben lehetett helyet foglalni.
Valahogy az első sorba keveredtem. Nem nagyon mertek odaülni. A székek szépek, kényelmesek voltak.
Kellemes hangulat volt, egy asztal, két szék. 1-2 retro bútordarab. Égy gitáros fiú ült az asztaltól kicsit távolabb.
Nemcsák Károly és Choli Daróczi József verseket szavaltak felváltva magyar/roma nyelven és fordítva. Vörösmarty, Krúdy, Babits verseket hallhattunk.

Érdekes volt, viszont 1⁄2 18 körül már vége is lett. Ezt sajnáltam azért. Még hallgattam volna egy ideig.

Viszont fel lehetett még menni az emeletre és meg lehetett nézni Szentandrássy István festőművész kiállítását, ahol érdekes, különleges, de mégsem elvont képeket lehetett látni. Ezzel a délutánnal már kicsit lehetett hangolódni a másnapi Cigánykerék bemutatóhoz. 

Szólj hozzá

régebbi Nemcsák Károly József Attila Színház Legendák nyomában