2015. jan 02.

2014. 10. 19. Túl a Maszat-hegyen – Pesti Színház

írta: Kicsi Hanga
2014. 10. 19. Túl a Maszat-hegyen – Pesti Színház

tul_a_maszat_ossz.jpg

19-én Túl a Maszat-hegyen volt a program, a Pesti Színházban.

A CD-t már rég megszereztem, tavaly nyáron rengeteget hallgattam. Azóta nem kerítettem sort rá, de terveztem, ha egyszer úgy alakul, akkor rászánom magam élőben is megnézni. Az egyik ismerősöm szeretett volna menni a lányával, így csatlakoztam hozzájuk.
Nem számítottam semmi különlegesre, egyszerűen kíváncsi voltam, hogy érzem majd magam rengeteg gyerek között.

Szép őszi nap volt, talán kicsit szomorú is voltam, hogy ilyen szép időben, de jó lenne levegőzni...

Az aulába rengeteg gyerek, végre a magasak közé tartoztam! :-)

Itt az első sor... Nagyon rossz. Ez az a színház, ahol nem szabad első sorba ülni. Ezt már észrevettem régebben is, de most újra meggyőződtem róla.. Sajnáltam az ott ülőket. Itt tényleg a 3-sortól lehet jól látni. Ezen még az ülőpárna sem segít. Mi az 5. sor közepén ültünk, összességben jól láttunk.

Az előadás aranyos volt. Furcsa volt a már megszokott Vígszínházos szereplőket gyerekdarabban látni. Volt 1-2 új arc nekem is, mint például Maszat Janka (Réti Adrienn), és Makula bácsi (Borbiczki Ferenc).
Hegyi Barbara ahogy megjelent mindkét szerepben megállt a levegő és a lélegzetünk is egy pillanatra, pedig meg se szólalt akkor még. Van valami kisugárzása, „múltja”, tekintélye, de nála ezt még nem tapasztaltam.
Csőre Gábor! Őz az, akit ha a színházból nem is ismer mindenki, de a szinkronhangja mindenkinek ismerős lehetett. Molnár Áron is, Kútvölgyi Erzsébet is jó volt. Hevér Gábort meg se ismertem „Büdös Pizsamázóként”. Kerekes József –et is, ha máshonnan nem, de a szinkronokból mindenkinek ismerős volt. Paca Cár-ként olyan monológot mondott, hogy én sose tudnám megtanulni. Nagyot alakított Józan László is. Kicsit belopta magát az ismerősöm „szívébe”.

A gyerekek aranyosak voltak. NEM kiabáltak, nem sikongattak, tisztességgel végigülték az előadást, semmi rossz élményem nem volt, semmi olyan nem történt, amitől kicsit tartottam és féltem.

Az előadás tényleg jó, az átkötő szövegek miatt felnőtteknek (is) való, mindenkinek tetszett.

Az első sort kerülni itt!!

Szólj hozzá

régebbi Csőre Gábor Pesti Színház Józan László Hevér Gábor