2015. jan 02.

2014. 12. 11. Diótörő – Átrium (Közép Európa Táncház előadása)

írta: Kicsi Hanga
2014. 12. 11. Diótörő – Átrium (Közép Európa Táncház előadása)

diotoro.jpg

11-én az Átrium színházba kötöttem ki egy barátnőmmel és a kislányával. A Diótörőhöz volt szerencsénk…Vagy szerencsétlenségünk? Ő utánanézett és kicsit bepánikolt, hogy kicsit újragondolt lesz. Mondta, hogy egy felvonásos. Akkor legyintettem, hogy sima ügy. :-)

Az aulában rengeteg gyerek, szaladgálni nem nagyon tudtak a sok asztaltól. Nem sokkal 17 óra előtt engedtek csak be minket. A gyerekek kaptak valami könyvecskét is a jegykezelés után. Első sor közepe. Jól lehetett látni. De iszonyat meleg volt. Hogy mit láttunk? Hát, nem az Operaház előadását… És ezzel mindent elmondtam. Érdekes volt. Engem a nagy meleg zavart. Nem tudtam emiatt koncentrálni. Az elején még képben voltam, de aztán kezdett lankadni a figyelmem. Néha kiestek percek, azt hiszem. Elég volt ez az egy felvonás, ami kb. 1 órás volt. Nem volt egyébként olyan rossz. A gyerekeknek szemmel láthatóan tetszett és élvezték is a látottakat. Ennek ékes bizonyítéka az volt, hogy a „mi” lányunk kérdezte, hogy ugye lesz 2. felvonás is. Szomorúan vette tudomásul, hogy nem. Mivel elég korán volt még sétálgattam egy nagyot, hogy felébredjek és észhez térjek. 

Szólj hozzá

régebbi vendégelőadás Diótörő Átrium