2015. jan 02.

2014. 12. 12. Komámasszony, hol a stukker? – József Attila Színház – Főpróba

írta: Kicsi Hanga
2014. 12. 12. Komámasszony, hol a stukker? – József Attila Színház – Főpróba

komamasszony.jpg

Mivel októberben nem tudtam szabira menni, mikor szerettem volna, ezért maradt még bőven. Így 12-én délelőtt a József Attila Színház Komámasszony hol a stukker c. előadás főpróbáján találtam magam. 

Nem öltöztem túlságosan ki, utána még mászkálni terveztem, ezért elsősorban inkább a kényelemre koncentráltam. Nem kellett volna. Gondoltam, hogy nem fiatalokkal lesz tele a nézőtér, ezen nem is lepődtem meg. A legtöbb néző olyan csinosan volt felöltözve! Ha az esti és a délutáni előadásokon is ilyen öltözékbe volna ennyi ember, akkor nagyon elégedett lennék.
Olyan hideg volt a nézőtéren, hogy majd meg fagytam a rövid ujjú blúzomba, egy idő után jött a pulóver :-(.

Kellemes előadás volt, bár én nem igazán nevetgéltem olyan sok mindenen. Persze volt néhány ember, aki szinte mindenen tudott nevetni. De nagy átlag nem ilyen volt, azok visszafogottabbak voltak.
Mind az öt (Rékasi, Újréti, Szerednyei, Finta, Nemcsák) szereplő aranyos volt, jól látszott. Rékasi ruhája nagyon vicces volt.  

Szünetben egyszer csak elkezdtem nézni a függönyt.. és nem tudom mit néztem rajta. Azt hiszem azt, hogy régen nem volt. Az előadás végén le is engedték. Mindig volt? Vagy csak bizonyos előadások után? Feketeszárún szerintem nem volt. Na, legközelebb ezt nagyon meg kell néznem. Mindenestre szép piros volt, mint a szék. A székeket még mindig nehezen lehet lehajtani. Nem is ér le a lábam, mert nem megy le alattam derékszögbe.

 
Ezen az előadáson ki lehet kapcsolódni! :-) 
Ajánlom megnézésre. 

Szólj hozzá

régebbi Rékasi Károly Nemcsák Károly József Attila Színház Szerednyey Béla Főpróba Komámasszony hol a stukker