2015. jan 06.

2014. 12. 26. Republic – Hattyúdal koncert – József Attila Színház

írta: Kicsi Hanga
2014. 12. 26. Republic – Hattyúdal koncert – József Attila Színház

 

republic.jpg

Mivel novemberben már kiderült, hogy semmi 31-i színházi előadás nem keltette fel az érdeklődésemet, ezért idei utolsó előadásnak a Hattyúdal – Republic koncertet választottam, csatlakoztam a barátnőmékhez.
Nekem is, mint a korosztályomnak meghatározó része (volt) a Republic. Sok emlékem fűződik a zenéjükhöz, számaikhoz (de ezt majd máskor), mint a legtöbb embernek.

Még sose voltam a József Attila Színház erkélyén. Nem volt olyan rossz, de azért mégsem az első sor… Aranyos volt a földszint első soraiban a keménymag.
Azért egy ilyen koncerten nem jó ülni!!
Mögöttem tündéri kissrác végigénekelte az egész estét. Ő biztos nem most volt először se színházba, se Republic koncerten.


A Hattyúdal című darabban fellelhető számok és a „híresebb” Republicos számok egytől-egyig elhangzottak.
Finta Balázs dala és Rékasi Károly kis története nagyon tetszett. Az örök kedvencem, a 67-es úton sem maradt el, melyet Ömböli Pál előadásában hallhattunk. József Attila sem maradt ki, Nemcsák Károly egy József Attila „válogatást” adott elő.


A színészeknek, énekeseknek nincs ünnepnap ….

Szólj hozzá

koncert Hattyúdal-Republic