2015. jan 06.

2014. 12. 28. Hobo koncert – Nemzeti Színház – lemezbemutató koncert

írta: Kicsi Hanga
2014. 12. 28. Hobo koncert – Nemzeti Színház – lemezbemutató koncert

hobo.jpg

 

December közepén HOBO lemezbemutató koncert jegyekre kerítettünk sort, ami a Nemzeti Színház nagytermébe került megrendezésre. Ez 28-án este volt. Hobo jó, szeretem. De a 22-ei Nemzeti Színházas élmény mélyen élt még bennünk….

TELTHÁZ!!!!!! Boldog, elégedett emberek. Vegyes korosztály! Nagyon jó volt! A koncert 2,5 órás volt! Nagyon-nagyon jól éreztem magam, teljesen feltöltődtem. Bensőséges, Családiasabb hangulat volt, mint 2011-ben az Arénás koncerten. Persze nem lehet összehasonlítani a két Hobo koncertet, de ez a mostani jobban tetszett. Lehet a friss élmények hatása miatt? József Attila két szám erejéig újra velünk volt.

A mosdó előtt hosszú sor állt a koncert után! :-) Csak nem teltház volt? :-)
Lehet, koncerteket kellene adni a Nemzeti Színházba?
J
Mint minden színháznak, ennek is meg vannak a kedvelői, de én még nem tartozom köréjük… De egy (jó) koncert miatt szívesen visszatérek újra és újra!!!
Természetesen kilátásba vettem Hobo Ady-s estjét a Kaszás Attila terembe. Esetleg repetázni a József Attila estjéből és a
Ballada a két sebzett hattyúról című 2 személyes előadásra.

Helyre állt a „lelki békém”, hogy így év végére két tartalmas, igényes koncert része lehettem év végén.


Akkor ezzel vége a 2014-es programoknak…

Szólj hozzá

koncert Hobo koncert