2015. feb 01.

2015. 01. 15. Mozart (4) – Operettszínház

írta: Kicsi Hanga
2015. 01. 15. Mozart (4) – Operettszínház

operett.jpg

Az elmúlt pár évben az évet Bot Gabis Vámpírok Báljával kezdtem, de most ez kimaradt. Sokat gondoltam a többekre 4-én délután. Az idei első színházi eseményre 15-éig, egy bérletes előadásig kellett várnom. Azt hittem, nagy „elvonási tüneteim lesznek”, de végül nem volt. Mondanom se kellett, nem az elsők között érkeztem, de a 17 órás kezdésre nehéz odaérni. :-(

Szerencsére a szereposztás nem volt rossz. Értem ez alatt azt, hogy akit a legkevésbé kedvelek nem játszott. Ez volt a 4. Mozart előadás, amit láttam, de ilyen előröl (3. sor) még nem volt szerencsém. Remekül láttam, így ez már dobott az estén. 

Szomor Györgyhöz nem volt még szerencsém ebben az előadásban. Hiteles apuka, kellemes hanggal. Nem lenne vele semmi bajom, ha az a Győr nem volna :-(
Polyák Lilla most is, mint mindig fantasztikus volt. Olyan megjelenése van! Akár egyedül, akár tömegben van a színpadon, nem lehet nem rá figyelni. Szerintem mindig mindenki rá figyel. Nem is tudom, van-e rajta kívül ennyire karakteres színésznő. Azt hiszem, megborzongtam, mikor énekelt. :-)
KisKero felszabadultnak és boldognak látszott. Meg is kapta a nagy tapsot előadás végén. 
A két Vágó lány nekem kicsit idősnek tűnt a főszereplőhöz, de ettől függetlenül aranyosak voltak. 
SzPSz hozta amit szokott, jó volt, mint mindig. Benne nem lehet csalódni soha. Csak egy kicsit mosolyodna el a végén! :-)

Az est kellemes meglepetése, a Mozartot alakító Kocsis Dénes volt. Sajnos nehezen tudom befogadni az újakat, hisz a régieket az elmúlt idő alatt „megszerettem”, vagy ha nem is mindenkit, de megszoktam őket. Az újak érkezésével szembesülnöm kell azzal is, hogy én is öregszem és ezt rossz tudomásul venni. 
Dénes aranyos volt. Sokkal kellemesebb jelenség hangilag is és külsőleg is, mint a másik fiatal Mozart. Kellemesen csalódtam benne. Tündéri volt a végén, hisz lehetett látni, hogy nagyon elfáradt. 

A végén állótaps is volt, de én most nem álltam fel, mert nem éreztem, azt a valamit, hogy fel kelljen állnom Főleg, hogy ebben a színházban a legtöbbször állótaps van, én a másik színházban próbálkozom. 
Összességében egy kellemes, csalódásmentes este volt.

 

Szólj hozzá

régebbi Mozart Operettszínház Kocsis Dénes Polyák Lilla Szabó P Szilveszter