2015. feb 01.

2015. 01. 21. Miss Saigon (3) – Operettszínház

írta: Kicsi Hanga
2015. 01. 21. Miss Saigon (3) – Operettszínház

operett.jpg

21-én ellátogattam az Operett Színházba. 
Ennek oka az volt, hogy az egyik kollégámék nem tudtak elmenni az esti Miss Saigonra, én „feláldoztam” magam. De csak azért, mert Chris szerepét nem az a fiú alakította, aki előzőleg. Na meg azért, mert SzpSz-t még nem láttam Professzorként. 
Az emelet első sorában foglaltam helyet. Itt 1x ültem csak, akkor sem szerettem, most sem. Az a két korlát nagyon bezavar. Nem tudom, miért szeretnek itt ülni….
Mivel kezdjem. 
Röviden. Kellemes csalódás. 
Meg nem mondom miért. 

SzPSz teljesen máshogy formálta meg Professzor szerepét. Olyan művészi volt. Nem „őrült”-ként játszott, olyan, olyan Szilveszteresen. Kellemes volt a játéka. Csak egy kicsit magas, de azt is jól álcázta.
Gubik Petra tavasszal az Elfújta a szélben „első látásra/hallásra elvarázsolt”, mely még most is tart. Szimpatikusnak, tehetségesnek tűnik, mely ma este sem volt másként.
Barkóczy Sanyi jó volt megint. 
KisKeró hozta a tőle megszokottat, aranyos. 
Kocsis Dénes jó volt. Hiteles volt. Rá én is azt mondom, hogy sokra viheti még. 

Az est „meglepetése” Hien volt. 
Fenntartásaim és előítéleteim vannak a Mega/Xesekkel szemben. Nem értem, miért kell alkalmazni őket a színházba, mikor vannak végzett művészek is. Nem tudom, mit éreznek ilyenkor a színészek. Így akarnak több nézőt bevonzani? Az magával hozza az alulöltözött és evő emberkéket is szerintem. 
Viszont el kell ismernem, hogy van hangja Hiennek. Nem is akármilyen. Azért volt nekem hiteles, mert kicsi aprócska lánynak tűnt innen messziről, olyannak, mint amilyenek egy Ázsiai lánynak kellene lennie. Azonban az látszott, hogy nem „szakmabeli”, hisz a levegőt teljesen máshogy vette, mint mások. Néha kapkodott a levegőért. De le a kalappal előtte. 
Nagyon megható volt mikor a két nő a szállodában találkozott. A könnyeimmel kellett küzdenem. Ilyen még Miss Saigonon nem történt velem. Nem tudom, miért volt ez, mi válthatta ezt ki belőlem.
Nekem sokkal szimpatikusabb, mint a másik mega/x-es lány. A végén nagy tapsot kapott. Nyilván nagyon örült neki, de nekem olyan furi, hogy „öngyilkossága után” néhány perc múlva vigyorog, mint a tejbetök. Ez az Én, JA-nál is nagyon zavar.

Az emeleten ülésnek megint megvolt az az előnye, hogy a vetítések jól láthatóak voltak. Innen fentről nagyon látványos a sárkányos jelenet. Mindig eszembe jut a sárkány láttán, hogy milyen jó volt régen Shaolinos rendezvényekre, versenyeire ellátogatni.

A mai előadás tényleg egy kellemes meglepetés volt. Állótaps nem volt, két lány állt fel az első sorban, majd őket követte másik két hölgy középen.

 

Szólj hozzá

régebbi Gubik Petra Operettszínház Hien Kocsis Dénes Miss Saigon Barkóczi Sándor Szabó P Szilveszter