2015. feb 21.

2015. 02. 07. Anna Karenina (11) – Madách Színház

írta: Kicsi Hanga
2015. 02. 07. Anna Karenina (11) – Madách Színház

annak.jpg

A szombat délutáni előadásra többen is érkeztek vidékről, akiknek ez volt az első Anna Kareninájuk. Kicsit szomorúak is voltak, hogy a gyengébbik szereposztást láthatták, hallhatták. 
Nyári Szilvi és Debreczeny Csaba teljesen máshogy játszottak, mint Lilla és Victor. Nem is lehet őket összehasonlítani. Nem irigyeltem egyiküket sem. Lilla után eljátszani ezt a szerepet, nem könnyű feladat. Sokkal jobb volt ez a páros is, mint tavaly. Csabát sem irigyeltem, hiszen biztos többen is kíváncsiak voltak rá most, hogy beválogatták egy új musicalbe is. 
Nekem már többször volt hozzá szerencsém ebben az előadásban. Először is vele láttam. 
Kezdjek hasonlítgatni???? Nem, azt hiszem nem… 
De azért néhány különbséget mégis leírok (Mindent szándékosan nem írok le, de azért felírogattam.).
Szilvinek most gyönyörű ruhái voltak, mint Lillának. 
Lillával ellentétben, mikor Szerjózsától elköszön, ő beleszív a kis ópiumos üvegcsészéjébe, ami a nyakában lóg. Lilla ilyet sose tesz.
Csaba néhány jelenetet máshogy old meg, de azt hiszem, azt nyugodtan kijelenthetem, hogy ő sokkal gyengédebb, figyelmesebb néhány jelenetben (pl. takaró, mikor kiderül, hogy Anna gyermeket vár), mint Victor. Csaba hangja sokkal katonásabb, hidegebb. Victor bársonyosabb hangját jobban megszoktam és megszerettem az évek alatt. Viszont néha zavaró volt, hogy Csaba sokszor mosolygott, olyan jeleneteknél is,mikor nem kellett volna. Teljesen más mind a két Vronszkíj.

Niki viszont hiányzott, a szombati Betsy (Balog Tímea) is aranyos, de nem volt benne akkora erő, mint Nikiben. 
Most délután Lídiát figyeltem többször is. Szép a cipője! Nőies és ügyesen elcsábította Karenint. 
Barabás Kis Zolinak (Háziorvos) történhetett valami a szemüvegével, mert zsebre rakta. 
Barát Ati „magára talált”, olyan volt, mint szokott. Visszajött a hangja (ami el se ment), most igazán olyan volt!!!!!!

A délutáni előadás nézői részesei lehettek a 3 előadás leggyönyörűbb perceiben. Ugyanis Vikidál Gyula volt a pópa. Mindig gyönyörű és csodás a templomi jelenet, de Vikidál Gyulával teljesen más……..
Szerintem többen is libabőrösek lettünk, annyira csodás volt….

Sajnos a tapsrendnél a világítást hamarabb felkapcsolták, így már a vasfüggöny mögül nem jöttek elő a színészek. 
Nagy gratula Szilvinek, Csabának. Ügyesek voltak. Szilvia nem tűnt annyira fáradtnak, mint tavaly.

Vége lett az előadásnak, kényelmesen kabát nélkül kisétáltunk az előtérbe, megvártuk, hogy elmenjen a tömeg. Az előtérbe elfoglaltuk azt a kis kanapét a baloldalon. Már váruk is az ismerősöket, akik az esti előadásra jöttek. Szép apránként mindenki megérkezett és azt vettük észre, hogy már ¾ 19; be kellene menni.

Szólj hozzá

régebbi Madách Színház Anna Karenina Sasvári Sándor Barát Attila Pál Dani