2015. ápr 04.

2015. 03. 25. Gyógyít-e a művészet? Beszélgetés Zeffer Andrással – Marczibányi Téri Művelődési Központ

írta: Kicsi Hanga
2015. 03. 25. Gyógyít-e a művészet? Beszélgetés Zeffer Andrással – Marczibányi Téri Művelődési Központ

zeffer_a2.jpg

25-én a Marczibányi Művelődési Házban jártunk egy pódiumbeszélgetésen - Gyógyít-e a művészet? Művészet-e a gyógyítás? - címmel. A vendég Zeffer András, (ex P Mobil; MOBILMÁNIA billentyűse, a házigazda dr. Medgyesi János háziorvos volt. Vétlenül találtam rá erre a programra, ami nagyon megtetszett, hiszen a zenei ízlésem inkább a rock zene felé hajlik, mint a tuci-tuci felé. Mivel nagyon közel volt a helyszín is, nem akartam kihagyni. Annak meg külön örültem, hogy a barátosnémnak is megtetszett a program. Már rég voltunk együtt „eseményen”, így különösen örültem ennek. 
A színházterem nagyon szép. A színpadon egy gyönyörű zongora állt. Nem értek a zongorához, de olyan szép, nagy, erőt sugárzó volt, hogy sokáig nem tudtam levenni a szemem a hangszerről. 
A közel két órás kötetlen beszélgetést énekléssel, zongorázással szakította meg Zefi. Többször megjegyezte, hogy milyen jól szól és milyen nagyszerű ez a márkás zongora. Sokat mesélt magáról, a betegségéről, a családról, a székely gyökereiről, a koncertezésről, ezek megszervezéséről, turnékról, pihenésről. Arról, hogy semmi nem történik ok nélkül és ezek mind jelzések, stb. 
Nagyon hamar elröpült az idő. Teljesen feltöltődtem. Nagyon jól éreztem magam. Érdekes, különleges estében volt részünk. 
Jövő héten Piros Ildikóval lesz egy beszélgetős est, melyet kíváncsian várunk.

 

Szólj hozzá

régebbi Marczi Zeffer András