2015. ápr 17.

2015. 04. 11. (15:00) Én, József Attila (14) – Madách Színház

írta: Kicsi Hanga
2015. 04. 11. (15:00) Én, József Attila (14) – Madách Színház

en_ja.jpg

1 hete még úgy volt, hogy délután nem megyek, mert az ÓKK-ban bérletes előadás van. De úgy éreztem, hogy nem „szabad” elmennem oda. Nem „szabad” az Attilka hangulatból kijönni. Magamba kell szívni mindent belőle, mert ki tudja, mikor lesz megint. Mivel a szereposztás nem változott és délután is az „ÉN MÁRTÁM” lesz, így eldőlt, hogy ott a helyem. Az meg külön jól jött nekem, hogy a győri barátnőmnek nem volt „párja”, így „feláldoztam magam ” :-); az elit 2. sorban kötöttem ki.

Délután Nagy Balázst Illyés Gyulaként, Barát Attilát Vágó Józsefként láthattuk. Újra Csórics Balázs alakította Madzsar józsefet, Polyák Lilla Flórát és Vége Wégner Juditot láthattuk Mártaként.

Erre vártam tavaly január óta. Ő annyira más, mint Enikő! Annyi érzelem, kedvesség, gyengédség, fájdalom van a hangjában, játékában, ami annyira kell! És ide való és tetszik! Olyan különleges színt és levegőt vitt bele a délutánba. Az elutazós rész igazán megható volt. 
Általa én is újra visszatértem az „előadásokba”, oda, ahova nem sikerült 2 napja eljutnom. Majd azon vettem észre magam, hogy potyognak a könnyeim.

A barátnőm arcán láttam, hogy nem érti, hogy mik ezek az új dolog. Néha furán rám pillantott. Igen, akkor nem csak nekünk („Pestieknek”) tűnt fel az a „sok újdonság”. 
A közönség szimpatikus volt, néhány pillanatig néma csend volt, mikor a függönyt összehúzták.

Szünetben megvitattuk az általa is észrevett „változásokat”, melyeket mi 2 napja nem értünk. Jó volt, hogy másnak is feltűnt.

A második felvonás gyorsan eltelt. Szép volt, de a jön a vihar „átírása” miatt megint nem tudtam azt érezni, amit régen olyankor és onnan éreztem. Egyre hamarabb vége van az előadásnak. 
Most sem próbálkoztunk az állótapssal, estére készülünk. Csak a költészet napja van, hátha lesz este valami.

Ja, hogy hogy vagyok? Nem unom! Nem vagyok „rosszul”, nem vagyok fáradt. Kezdem egyre jobban érezni! Szeretem :-)

Előadás után kis séta a környéken. A délutáni előadáson az egyik kedvenc kollégám látogatott el a feleségével. 18 óra körül hívott. Mondta, hogy köszöni a jegyet és igazam volt, hogy több, mint 2 éve csak beszélek és beszélek erről az előadásról (is) és a szereplőkről. Kérdezte, hogy az előzőn is a Victor volt és ő lesz-e végig? Mert akkor duplán le a kalappal előtte. És tud a fiú, jó színész. (Tőle ez nagy szó :-)!) A lányokról nem tudtam kifaggatni, de majd idővel megkérdezem! ¼ 19-re visszaértünk a színházhoz.

Szólj hozzá

régebbi Madách Színház Csórics Balázs Polyák Lilla Posta Victor Én József Attila Barát Attila Nagy Balázs Wégner Judit