2015. ápr 17.

2015. 04. 12. (15:00) Én, József Attila (16) – Madách Színház

írta: Kicsi Hanga
2015. 04. 12. (15:00) Én, József Attila (16) – Madách Színház

en_ja.jpg

Vasárnap kicsit szomorúan indultunk újra a színházba. Igen, szomorúan, mert VÉGE. Várni kell majd újra. Nem keveset.
A délutáni előadáson is akadt 1-2 ismerős. Olyanok, akik eddig (idén) nem voltak, vagy olyanok, akik mindig itt voltak.
3. sor közepén ültünk. Jól láttunk. Most már tényleg érződik, hogy összeért a darab. Persze, lehet, hogy én hangolódtam csak jobban rá/bele. 1-2 buta ember körénk keveredett, akik nagyon beleélték magukat, vagy túlságosan otthon érezték magukat, mert szó szerint hangosan beszélek 1-2 mondatot. Többször is.
Most Enikőt, Nikit, BKZ-t láthattuk. Barát Attila Illyés Gyulát alakította.
A Tegnapi Juditos Márta után furcsa volt újra Enikővel látni az előadást. Igazából nem is volt idő ezen sokat töprengeni, mert egyszer csak a Nagyon fáj című versnél jártunk. Nagyon durván elrepült az idő. Olyan hamar vége lett!
Szünetbe kis levegőzés. Rohanás vissza, nehogy felállítsuk az egész sort, hisz középen ülünk.
A második felvonás…. Pillanatok alatt eltelt, úgy, mint még soha. Niki olyan gyönyörűt énekelt, zengett a nézőtér. Kicsit meg is könnyeztem. Az utolsó jelenetek is szépek voltak.
Próbálkoztunk az állótapssal, de nem sokan követtek minket.

Szólj hozzá

régebbi Muri Enikő Madách Színház Posta Victor Gallusz Nikolett Pusztaszeri Kornél Én József Attila Barát Attila BKZ