2015. ápr 17.

2015. 04. 12. (19:00) Én, József Attila (17) – Madách Színház

írta: Kicsi Hanga
2015. 04. 12. (19:00) Én, József Attila (17) – Madách Színház

en_ja.jpg

Előadás után kis séta, levegőzés. ½ 19 körül visszatértünk a színházba. Megkerestük a többieket és elfoglaltuk helyünket az első sorban..  Még mindig volt olyan valaki, aki idén még nem látta, csak tavaly és régebben. Ma este Ő döbbent meg.

Este Enikőt, Nikit, Nagy Bazsit, Csórics Balázst, Barát Atit láthattuk, hallhattuk.
Próbáltam mindent beszívni az előadásból, hogy a lehető legtöbb dologra emlékezhessek később.
Victor nem tűnt fáradtnak, de már az volt, hiszen nem volt annyira őrült, mint az elmúlt napokban. De még így is eléggé az volt :-)

A Thomas Mann című versnél anyum elkezdett könnyezni. Na, úgy látszik, „ő is megérkezett” :-)
 
Niki újra csodálatos volt, meg is kapta érte a hatalmas tapsot, mikor a Nem szorítsz című verset énekelte.
És akkor eltört bennem valami és onnantól többször küszködtem a könnyeimmel, de utat adtam nekik, hadd potyogjanak!

Nagyon rövidnek tűnt megint az előadás, pedig nem lett az.
Mögöttünk érdekes társaság foglalt helyet. Olyan részeknél is nevetgéltek, ahol még eddig soha senki. És jó volt hallani őket, amikor a drámaibb részekhez érkeztünk, ahogy egyszer csak elcsendesültek és levegőt is elfelejtettek venni. Főleg a második felvonásnál. József Attila utolsó mondata a földön. Ezen lehet lemérni igazán, hogy, hogy, hatott a közönségre az előadás. Jól. Nem volt sok nevetés.
Újra próbálkoztunk az állótapssal. Jó néhányan követtek minket, de az egész színházat mégsem tudtuk felállítani.

Ma egy olyan barátnőmet is sikerült rábeszélni az eladásra, akit 2 éve piszkálok, hogy jöjjön. Ő is elégedetten távozott. Azt mondta, nagyon jó előadást látott. Victor játéka, „örültsége” teljesen lenyűgözte. Niki is meggyőzte, de ezen nem lepődött meg annyira, mert valahogy úgy alakult, hogy hozzá már jóval többször volt szerencséje más előadásokon. Azt is megemlítette, amit az első előadásokkor én is; hogy a nagy dráma után annyira jó volt az a kellemes, könnyedebb ének, amivel az a hatalmas feszültség oldódni tudott. Örült, hogy részese lehetett ennek az előadásnak, de egyszer elég volt. Sokan mondták már ezt, hogy 1x elég volt és mégis visszatértek :-)

 

Köszönjük szépen ezt a csodálatos 6 előadást az összes Színésznek, Táncosnak, Szerzőknek, Közönségnek (akik összességében tényleg aranyosak, kedvesek voltak.). A fiatalokra semmi panasz nem lehetett!  Remélem, megint sikerült, több, új helyre eljuttatni ennek a remek darabnak a hírét.
Bízom benne, hogy hamarosan lesz folytatása és nem kell olyan sokat várni RÁ. SZERETJÜK! Külön köszönet Juditnak, Nikinek, Victornak, Marcinak, Dávidnak! Már most hiányzik!!! Szívesen mennék holnap már újra!

Azt említettem, hogy mind a 6 előadás teltházas volt?

Összesítés: A legjobb első felvonás: szombat du; legjobb második felvonás: Vasárnap este.
Különleges hangulat: szombat este.

Most azzal újat mondok, ha az írom, hogy egész nap Én, József Attila Cd-t hallgattam?
Most azzal újat mondok, hogy egész nap az Én, József Attila Cd-t hallgattam? Már ma mennék is vissza. KÖSZÖNÖM A CSODÁS ÉS FELEJTHETETLEN ÉLMÉNYEKET, ELŐADÁSOKAT!
Várom a folytatást, minél hamarabb!

Szólj hozzá

régebbi Muri Enikő Madách Színház Csórics Balázs Posta Victor Gallusz Nikolett Én József Attila Barát Attila Nagy Balázs