2015. máj 10.

2015. 04. 25. Poligamy (2) – Madách Színház

írta: Kicsi Hanga
2015. 04. 25. Poligamy (2) – Madách Színház

madach.jpg

04. 25-én visszatértünk a Madáchba a Poligamy című előadásra. El szerettünk volna menni, mert a sok Én, JA után a „Madách függőségem” visszatért. Kicsit kapkodva érkeztünk, mert a biciklis felvonulásról megfeledkeztünk. Széna tér-Mechwart liget busszal 8,5 perc volt!!!! 18.08-kor még a buszon voltam. Nem való nekem a BKV-zás. Inkább leszálltam és elrohantam a Batyira, metróra szálltam. Blahán leszálltam. A menetidő kicsivel hosszabb volt, mint a 15 évvel ezelőtti ~5 perc. Majdnem automatikusan a Barcsay u-ba akartam befordulni, de időben észbe kaptam, hogy „nem suliba kell menni”. 18:32-re odaértem. Elfáradtam. Anyum 55-re esett be. Ez egy olyan este volt, mikor jobb volt nem nagyon hozzászólni :-) 
Az emeleten ültünk. Ennek is meg van a maga előnye. Jól le lehetett látni a földszintre, gondoltam, ha véletlenül lesz üres hely, akkor….. de nem volt. Szinte egy sem. Majdnem az összes pótszék is gazdára talált. Mivel közel voltunk a színpadhoz aránylag jól lehetett látni mindent. Jó, nem első sor és nem első sor okozta varázslat, de „csak” a színpad szélét nem lehetett látni.

Az előadás aranyos volt. A filmet nem láttam (azaz láttam, de csak úgy „ment”, de nem foglalkoztam vele). Összehasonlításba, párhuzamokba ezért nem is mehetek bele.
Gondolom a történet mindenkinek ismert, nem is mesélek most róla.
A zene, a dalok fülbemászóak, aranyosak voltak.
Próbáltuk végig azt nézni, hogy, hogy cserélődnek ki az ágyban a lányok. de nem ment. Egyszerűen nem láttuk, pedig szinte le se vettem a szemem a takaróról. Mit nem vettem észre? Ezt remekül megoldották. Volt néhány olyan jelenet, ahol szinte mindenki nevetett, csak én nem. :-( Nem tudok mindenen nevetni :-) Bennem van a hiba.
Aranyos volt, mikor az első felvonás vége felé Sánta Laci (Kornél) elkezdett nevetni és többszöri nekifutásra is nehezen tudta elmondani azt az 1-2 mondatot. Nagy Balázs (András) próbált komoly maradni, de neki se nagyon sikerült.
A Lillák egytől-egyig igazán egyedikek és aranyosak voltak. Jaj, de nehéz lehet eljátszani azt a „hüle lányt”:-) 
Oroszlán Szonja (Adél) és Sánta Laci is jól játszottak.
Bazsi nekem kicsit fáradtnak tűnt, vagy nem tudom… Igaz, eddig csak Illyés Gyulaként láttam, de valami furi volt…
Leg: leggyengébb nem volt, legjobban Galbenisz Thomas (hüle Lilla apukája) alakítása tetszett.

Kellemese estében volt részünk. Nem lett a kedvencem, de máskor is megnézném majd.

Szólj hozzá

régebbi Madách Színház Simon Boglárka Poligamy Nagy Balázs Wégner Judit Oroszlány Szonja