2015. máj 17.

Vámpírok Bálja (2012. 01. 06.) – Magyar Színház

írta: Kicsi Hanga
Vámpírok Bálja (2012. 01. 06.) – Magyar Színház

vb_1_ossz.jpg

Anyum már régen kiszúrta ezt az előadást, évekkel ezelőtt, de az ára miatt nem kerítettünk sort rá. Mondhatni, ez volt az utolsó musical, ami váratott magára. Engem nem is vonzott annyira, hiszen a Fantommal bőven meg vagyok elégedve, nem igazán vágytam egy „hasonló” előadáshoz. Megvettük a jegyet még nyáron. Megnéztük, hogy Egyházi Géza a főszereplő legtöbbször, eszünkbe nem jutott, hogy ez máshogy is lehetne….

Majd jóval az előadás előtt kiderült a szereposztás. A nekem ismeretlen Bot Gábor volt kiírva Krolock Grófnak. Így szabadidőm egy részében Ő utána nyomoztam, képeket, videókat néztem/hallgattam tőle. Tetszett, kezdtem megnyugodni, hogy nem lesz rossz előadás januárban.
Karácsonykor a Veled Uram DVD-t (régi) néztük meg és ott szembesültem vele, hogy abban is szerepelt. Majd Szilveszterkor a Szigligeti Színház előadását is megnéztem. Kezdtem egyre jobban örülni………

Végre elérkezet a várva várt nap. Nem tudtuk, hogy ajánlatos a piros-fekete öltözet, kicsit kellemetlenül éreztük magunkat, pedig normális színházi öltözéket viseltünk. Mégis olyan idegennek tűnt minden. A színház más pompában volt, mint az előző alkalmakkor. Piros csillárok, denevérek, vámpírok bálja plakát… Olyan izgalmas és varázslatos hangulat volt.
Bent a nézőtéren meleg :-) Ilyen itt még nem volt.

Egyre nagyobb lázban kezdtem égni…
Az előadás első jelenete bizarrnak tűnt és nem voltam elragadtatva, de aztán a foghagyma dal meghozta a jókedvemet és a hangulatomat.
Majd megjelent a színpad jobb oldalán Krolock Gróf……Énekelt egy nagyot, majd baloldalon kisétált a színpadról………..ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáá!!!!!!!!!!!!!Azt hittem álmodok!!!!Ez nem az a fiú volt, akit eddig a neten hallgattam!!! Sokkal sokkal jobb volt és eszméletlen!!!!!!!!!Onnantól kezdve nem tudtam „levenni” róla a szemem. Alig vártam a szünet végét, hogy kezdődhessen a 2. felvonás. Pillanatok alatt eltelt az idő………….De szép „haja van”.
Olyan hatással volt rám Gábor, mint közel 30 éve a TV-n keresztül Vikidál Gyula és Sasi. Csak ez most itt élőben volt…………
Előadás után lehetett vele fényképezkedni is. Nem hittem a szememnek! Olyan voltam, mint egy kisgyerek. Én a főfélő, tömeget nem kedvelő és elhatárolódó személy beálltam a sorba és készítettem fényképet én is!!!!!!!!!!! Micsoda körmei vannak :-)

Majd kiderült, hogy a képeket majd a fb-n is meg lehet tekinteni. Másnap meg is kerestem. Olyan hangulat és varázslat kerített hatalmába  a képek láttán, hogy elkezdtem használni a fb-t. Egyértelmű volt, hogy ezt a darabot újra meg kell nézni, de Gáborral. Más opció nem jöhet számításba!!!!!

Szólj hozzá

Vámpírok bálja Magyar Színház különleges előadás