2015. máj 29.

2015. 05. 10. Jótékonysági gála – Pesti Vigadó

írta: Kicsi Hanga
2015. 05. 10. Jótékonysági gála – Pesti Vigadó

vigadojotekonysagikoncert.jpg

Május 10-én kora délután Jótékonysági Gálán jártunk, mint szinte minden évben legalább 1x. Idén a Vigadóban került erre sor. Még sosem jártam itt. Jaj, de szép az épület. Kívül-belül. Gyönyörű. Igyekeztünk jól körbejárni, megnézni a freskókat, mindent. Szünetben is. Már az épület miatt érdemes volt kiöltözni, hiába volt délutáni esemény.

Teltház. 1-2 ismerős arcot felfedeztünk a nézőtéren, de ez most nem a szokásos musical rajongók társasága volt. A többség szép öltözéket viselt. Szerencsére a légkondit most is megúsztuk.
A fellépők most nem „bohóckodtak” annyit, mint szoktak. Talán a hely miatt? Vagy mi nem voltunk annyira vevők rá? Nem tudom, de én nem bántam annyira, hogy most kicsit „komolyabbak voltak”.
Hallhattunk új számokat is, melyeknek nagyon örültem és a „szokásos musicalekből”, a nagy kedvenceket.

Peller Annát eddig nem láttam ilyen fellépésen, nagyon meglepett, hogy milyen jó hangja van. Mondjuk várható volt, meg sejtettem is, de eddig ezt még saját szemmel/füllel nem tapasztaltam, hiszen az Operettszínházban eddig nagyobb szerepben nem volt hozzá szerencsém)..
Janza Kata jó volt, mint mindig. Megint rengeteg ruhával érkezett.
SzPSz többek között énekelt egy dalt, Várady Viktória emlékére. Ez nagyon megható volt.
Dolhai Attila kedves volt, mint mindig. Rég hallottam már őt, (talán lassan 1 éve)?. Meglepett. Sokat változott a hangja, de azért énekelhetett volna vmi kis musicalt is…
Peller Károly aranyos volt, ő 2-3 operett számot énekelt, ahol Peller Anna volt a párja.
Furcsa volt Serbitől Mozartot hallani, főleg úgy, hogy volt ott egy „igazi (ex) Mozart” is. Most nem énekelte azt a szép hosszút a J&H-ból.
Nagy Sanyi vidám számokkal érkezett.
Gézától hallhattuk a Notre Dame-i Toronyőr-ből, Nyomorultakból 1-1 számot.
Csengusz visszafogottabb volt.
Bot Gabi hangi adottságai megint lenyűgöztek… Ő is új áriával, dallal érkezett, mely nagyon tetszett.
Meglepetésvendégként egy X factoros lány érkezett (Abbe Lewis – sose hallottam róla). Saját számot hozott, gitározott. Egész jól beszélt magyarul. Szimpatikus volt.

Szép volt a „Belle”, melyet Gábor, Géza és Csengusz adtak elő.
A legjobban talán Máté Péter Elmegyek című száma fogott meg, melyet Csengusz adott elő. Ezt hallva mindig elkezdek nosztalgiázni, sokat hallgattuk a 8-os ballagás idején.
A leg „fájdalmasabb” viszont Janza Kata, Peller Anna, SzPSz Miért című száma volt. Azt hogy lehet elbohóckodni?? ÁÁÁÁ :-(
Viszont most kimaradt, hogy a licitált termékeket kik kapták meg, nem láttuk a képeket sem.

Összességében egy kellemes délután részesei lehettünk. Jobban tetszett (vagy inkább különlegesebb volt?), mint tavaly.

Szólj hozzá

régebbi Janza Kata Nagy Sándor Egyházi Géza Bot Gábor Csengeri Attila Pesti Vigadó Szabó P Szilveszter