2015. máj 29.

2015. 05. 13. A testőr – Pesti Színház

írta: Kicsi Hanga
2015. 05. 13. A testőr – Pesti Színház

testor.jpg

Április elején Vígszínházas előadásokra (4 előadás) vettünk jegyeket, melyre az elkövetkezendő hetekben, napokban megyünk. Ezek felére anyum tervezett menni (ő még nem jár egyedül színházba), én bíztam benne, hogy a barátnője ráér és vele megy, mert én nem nagyon vágyom oda… Sajnos én lettem a befutó….

13-án a Pesti Színházban, a Testőr című előadással „kezdtünk”. Ezt sem olvastam el akkor, mikor kellett volna, csak évekkel később. Gondolom, mindenki ismeri a történetet, nem kell elmesélnem (Színész házaspár ~1 év házasság után. A férj (Stohl András) úgy érzi, a felesége (Eszenyi Enikő) kiszeretett belőle és egy katonáról álmodik. A férj álruhát ölt, testőrként megjelenik, és a színházban találkoznak is. Megtörtént az első csók. De másnap a férj hazaér és nem játszák tovább az elkezdett szerepjátékot….)

10. sor. Ezen csak legyintettem… Viszont meglepő módon nagyon jól láttunk. Előttünk pont nem ült senki, de a többi 8 sorban helyet foglalóktól is rendesen láttunk. Jó-jó, a mimikát nem láttuk, de most nem voltam oly lelkes….
Eszenyi Enikőhöz eddig csak 1x volt szerencsém. Most meggyőzött. Jobban tetszett, mint a rendezései :-)
Stohl András jól játszott megint, de semmi érzelmet nem váltott ki belőlem. Sajnos nem tudok elvonatkoztatni...… de nagyon élt a színpadon, jól játszott…

Az előadás nem volt rossz. De kedvenc sem lett. Olyan 1x nézhető.
Nem tűnt hosszúnak, a három felvonás ellenére sem. Tele volt eseménnyel, nem volt unalmas perc. Látványos, kellemes előadás. Magamhoz képest elég sokat nevetgéltem is.
Mivel a szereplőket nem sokszor láttam, így nem tudok hasonlításokat végezni, de nem is áll/állt szándékomban.
Összességében tényleg egy kellemes előadás részesei lehettünk. Nagyon örültem nem egy újragondolt, elvont darab részesei lehettünk.

Szólj hozzá

régebbi Stohl András Eszenyi Enikő Pesti Színház