2015. sze 20.

2015. 08. 11. Én, Leonardo – RaM Colosseum

írta: Kicsi Hanga
2015. 08. 11. Én, Leonardo  – RaM Colosseum

ram_1.jpg

A nagy meleg és a hőség ellenére vágytunk már valami színházi előadásra. És akkor jött az ötlet és a lehetőség. RaM Colosseum és az Én, Leonardo című előadás 2015. 08. 11-én. Rég is jártunk ott, aztán ezt még nem is láttunk. Mivel nyáron nem vettem BKV bérletet, ezért gyalog mentem. Átrohantam a Margitszigeten (de jó lenne egyszer ott is időzni egy kicsit) majd Árpádid és a Kárpát utca. Mivel nem álltam túl jól az idővel, néha nagyon futni akartam, főleg mikor azon a résznél jártam, ahol futóversenyen is szoktunk. Végül a tervezett 1 óra helyett 1 óra 2 perc alatt odaértem. A légkondi nem is esett túl jól! Gyors átöltözés (hosszú nadrág, hosszú ujjú és még a blézeremet is kibányásztam a táskámból).
A jegyünk a karzatra szólt. Az előadás elején kicsit feszengve éreztem magam, mert az egyik figyelő lány majdnem mellettem állt, én meg nem szeretem, ha az aurámba mászik valaki. De egyszer csak eltűnt.

Az előadás remek volt, mint eddig az összes experidance-s mű. Most mondjam azt, hogy ez volt a legjobb? Hisz mindig úgy jövök ki, hogy ez volt. Elegancia, látvány, tehetség. Bámulatos, hogy ezek a táncosok mit tudnak!! Mindenesetre innen fentről teljesen más hangulat és látvány tárult elénk, mint a szokásos első sorokból. Itt egybe lehetett látni a jeleneteket, a táncokat, ami nagyon érdekes és látványos volt. Viszont a távolság miatt a mimika kimaradt és ebből adódóan nem mindenkit tudtunk „beazonosítani”, bár valóban sok új szereplőt láthattunk.
A kosztümök és a díszletek továbbra is lenyűgöztek. Innen a karzatról most a díszlet megfigyelésére több időt szántam, ami valóban lenyűgözött. A rengeteg szín váltakozása és maga a látvány. A történettel azonban néha gondba kerültem. Kaptunk egy kis füzetecskét, ahol minden „képről” volt néhány soros leírás. De ezt már csak itthon olvastam el. Persze 1-2 jelenetet lehetett érteni, illetve olvasás után megérteni, de 1-2 „képet” még most is homály fedi. Ennek nem keseredtem neki, mert utólag kiderült, hogy azok akik már látták előbb hasonló „problémával” küzdöttek. Remélem meg tudom majd nézni ezt újra, mert a történetnek utána olvasva hátha jobban „képbe” kerülök.
Egy igazán kellemes este volt. A színházat elhagyva megcsapott minket a hőség, aminek nem igazán örültünk. De nyár van, vagy mi….

Szólj hozzá

régebbi Experidance RaM Colosseum Én Leonardo