2015. dec 05.

Sztárcsinálók (2015. 01. 28.) – Szigligeti Színház

írta: Kicsi Hanga
Sztárcsinálók (2015. 01. 28.) – Szigligeti Színház

szigliget.jpg

24 óra totál kikapcsolódás; internet és telefon nélküli élet. Mint gyerekkoromba a táborok idején.
Este színház, másnap Szolnok nevezetességeinek meglátogatása.
Egy Előadás, melyet Budapesten jó néhányszor már műsorra tűztek, de mostanában nem. Mivel ennek a musicalnek is van múltja és most a szállás is megoldott volt, nem mondhattam nemet. És jól is tettem.
Több volt számomra az ismeretlen színész, mint az ismert, de ezzel nem is foglalkoztam. A történetre koncentráltam. De így is kevés volt. Látványos, mozgalmas. Rengeteg esemény. Római történelemmel átitatott előadás, mely napjainkra is átvitt értelemben érvényes. Ezt persze akkor és ott annyira nem sikerült feldolgoznom, de utólag, rengeteg utána olvasással és átgondolással már igen.
Egyetlen nagy bánatom, hogy nem tudtam többször megtekinteni, pedig ha Pesten lett volna, hetente mentem volna megnézni, mert rengeteg mondanivalója van (volt) és emellett még látványos is. 
Kellemes 24 órás kikapcsolódásom után a „valóságba visszatérve” olvastam, hogy Várady Viktória (Madách Színház) meghalt.
Jókedvemnek azonnal nyoma veszett…. 

Szólj hozzá

Szigligeti Színház különleges előadás Sztárcsinálók