2015. dec 05.

Wass Albert emlékest (2015. 01. 22.) – Újszínház

írta: Kicsi Hanga
Wass Albert emlékest (2015. 01. 22.) – Újszínház

wassakesz.jpg

Wass Albert regényeinek nagy részét olvastam, melyek egytől egyig nagyon tetszettek. Közben Wass Alberttől is egyre többet tudtam meg. Azonban január 22-én a Kultúra Napja alkalmából megrendezésre került Wass Albert est alatt többet tudtam meg róla, az akkori életről, mintha olvasással töltöttem volna akár 1 teljes hetet. Különlegessé és egyedivé tette az estet az Ismerős Arcok zenekar is, akik Simó József – mint Wass Albert – verseit, történeteit szakították meg 1-1 gyönyörű ének elhangzásával. A kedvenc dalok nem maradtak el. Egy koncert, de mégis egy előadó est résese lehetett az Újszínház közönsége, melyre még mindig meleg szívvel gondolok vissza. Az est végére többen a könnyeinkkel küszködtünk, a hideg és mégis egy belső melegség futkosott rajtunk végig. Valami közös volt bennünk, hasonlót éreztünk és ezt vittük is magunkkal tovább a szívünkben, lelkünkben. Remélem, 2016 januárban is egy hasonló estét tudnak elénk varázsolni.

Szólj hozzá

Wass Albert Újszínház különleges előadás