2016. jan 06.

2015. 11. 29. Musical + – Pataky – 10 éves jubileumi műsor

írta: Kicsi Hanga
2015. 11. 29. Musical +  – Pataky – 10 éves jubileumi műsor

m_10eves.jpg

November 29-én részt vettünk a jubileumi Musical +-on. Már jó ideje nem voltam, mert kissé egyhangúnak és unalmasnak találtam. Unalmasnak azért, mert általában ugyanazt a 10-15 számot énekelte el az épp aktuális fellépő gárda. Általában igényes szokott lenni, de valahogy szépen leszoktam róla. Erre nyilván menni „kellett”, hiszen jubileumi előadás, azokat meg szeretem. 
Időben megérkeztünk. Az előtérben rengeteg ismerős arc; persze pasiból most is elég kevés volt. A  4. sor közepére szólt a jegyünk. Összességében jól láttunk. Azaz amit akartunk látni, az megvolt.

Ha egy mondatba kellene a délutánt összefoglalnom; egy legyintéssel elintézném, hogy itt is voltunk. ÉS ez sajnos nem a színészek miatt volt. Hanem, mert szinte semmi sem működött az első részben. Az maga a volt a katasztrófa, mely dühített minden nézőt és valószínűleg a fellépőket még jobban. Nem is értettük az egészet. A 2. rész már „hibamentes volt”, de nem tudta elfeledni az első rész okozta „sokkjait”, így erről a délutánról, azt hiszem az fog megmaradni, hogy JAJ, szegény fellépők!

A meghirdetett 14 óra helyett ½ 15 körül kezdődött csak el a délután.

Koós Réka és Tóth Attila kezdte a fellépést, egy Edda számmal. Nagyon jól néztek ki, a szám is hozzájuk való volt. Majd kiderült, hogy Attilának el kellett mennie (ha nem lett volna a csúszás, akkor valószínűleg el tudta volna énekelnie a számait), így Sáta Laci énekelte el helyette a Haláltánc című számot és Bot Gabi a Gethsemanét. És ekkor jött az első döbbenet. Elment a mikrofon. A legszebb résznél. Majd még egyszer. Zsanett hozott egy újat, de akkor már „késő volt”, hisz már a szám vége felé jártunk.
Hallhattuk a Vámpírok báljából a Teljes a sötét című dalt Merán Bálint, Egyházi Géza, Bot Gabi és 3 Sarah. Géza és Gabi mikrofonja megint beadta az unalmast…. Úja élvezhetetlenné vált egy újabb csodás szám. Mindig morgok, hogy Géza arcán nincs érzelem. Most volt. IDEGES volt! Amit meg is értettünk.  És ekkorra „elfáradtam” és nagyon sajnáltam őket és magunkat is.

Nagy összességében most is ugyanazokat a számokat hallhattuk, mint régebbi M+-on is szoktunk (Operaház Fantomja, Rómeó és Júlia, Elisabeth, Notre Dame-i toronyőr, stb.

Különleges volt Mary megköszöntése is, de, hogy mennyire nyerte el a tetszésemet, nem tudnám megmondani. Réka énekelt egy nagyon szép Edith Piaf számot; Merán Bálint a Shrek című musicalből egy dalt (Ennek kifejezetten örültem, mert ez teljesen új volt számomra és még kicsit bolondos is volt). Végvári Eszter és Száraz Tamás előadásában láthattunk a Dirty Dancing-ból egy részletet. Posta Victor Zongorán kísérte Sánta Lacit.

Sok fellépő volt – még ha nem is tudott mindegyikük a végéig maradni – , de azért nekem 1-2 emberke hiányzott, de egy szavunk sem lehetett. Így is egy jó csapatot hallhattunk.

Köszönöm nekik a kellemes délutánt! Biztos kihagyok valakit, pedig nagyon törtem a fejemet: Andrádi Zsanett, Bot Gabi, Csengeri Attila, Egyházi Géza, Posta Victor, Sánta Laci, Végvári Eszter, Janza Kata, Fejes Szandra, Sári Éva, Merán Bálint, Molnár Laci, Kiskeró, Tóth Attila, Koós Réka, Veréb Tamás, Száraz Tamás.

De azt hiszem, hogy „kinőttem” ebből az M+-ból, de várjuk meg, mit hoz a jövő.
Előadás után szép kényelmesen beálltunk a sorba. Nem a torta sorba, hanem a mosdó sorába! Mire ott végeztünk, szinte kiürült a ház. Átvettük a sütinket, majd vettünk Victor koncertjére jegyet. 18 óra körül hagytuk el az épületet és vegyes érzelmekkel indultam haza.

Szólj hozzá

régebbi Janza Kata Egyházi Géza Bot Gábor Csengeri Attila Posta Victor jubileumi előadás KisKero musical +